Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

104

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سلام

یکی از همکارای واحد دیگه امروز اومد از مصاحبه یهویی که براش جور شده صحبت کرد

اصلا شرایط دریافتی و کاریش تو این واحد خوب نیست

همکارای فسیل بخش دولتی که بخوای نخوای کوچیک نگهت میدارن

هفته پیش کلی مخشو زدم که بابا تو ارشد دانشگاه 1کشوری هستی اونم شاگرد اول دانشکده

اینجا چیکار میکنی

بکن برو

یکم تکون خورد که اره دوستام رفتن جاهای معمولی و چه شرایطی دارن

2سال پیش که تازه اومده بود

حتی بانک بهش زنگ زده بود برای مصاحبه این گیج فکر کرده بود اینجا چه خبره و رد کرده بود

کلی جززززز زدم

که بجنب سنی نمونده تا 30

30 سال دیگه اخره دور زدنه و باید جاتو پیدا گرده باشی


امروز با استرس اومده که فلان شرکت توپول زنگ زده که رزومه بفرست فلانی معرفیت کرده

ایوای من چیکار کنم

فلانی رو زده من برم ضایع بشم ابروم میره ....

یعنی 2روزه این رزومه رو عقب انداخته از استرس 


آخه عزیزم

خدا گذاشته تو پیش دستی فرستاده دم در خونت

جفتک نزن دیگه گل من

اره تجربه مصاحبه کم داری نگرانی

آره اونا خیلی بزرگن ممکنه تو در حدشون نباشی


خو نباشی

بدرک

چیزی کم نمیشه ازت که

شایدم شد

شایدم ضعف اعتماد به نفست باشه

برو

بین دستو پای بزرگترا بخور تو دیوارو بزرگ بشو

یاد بگیر

هیچ کس از اول بزرگ نبوده


اینقدر نترسید

آدمهای بزرگ 2 دستن

یا توهم بزرگی 

یا بززززرگ با دستان روی زانو!

دسته اول که تا نرید جلو نمیفهمید چقدر مسخره و آقازاده ان!

دسته دوم هم که تشنه آدم های مستعد که پوستشون  بکنن و یادشون بدن

پس

برید

نشه حسرت آینده که ای وای چه جای توپی بودو من نرفتم

شاید بری و ببینی وای چی فکر میکردم چه جای چرتی بود!


یه کف دست اعتماد به نفس

خیلی متونه به زندگی بهتر کمک کنه


لطفا جدی بگیرید


زندگی با احترام زیباست 

و خداوند به ما لبخند میزند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
$Venu

نظرات  (۱)

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۴ مردی بنام شقایق ...
بحث سر همون یه کف دس اعتماد به نفسه!


تو شرکت قبلی وقتی حکم مدیریت برام زد مدیر عامل(یه نفر با 50 سال سابقه مدیریت!!!) بهش اعتراض کردم که من الان جوونم برام زوده مدیریت در این سطح!

گفت من میدونم دارم چیکار میکنم. ولی شما یه چیزو همیشه یادت باشه

از هیچی نترس!!!
هر کاری که فک کردی درسته و مشورت کردی و خلاصه مطمئن شدی ازش برو انجام بده.
اگه نتیجه اش خوب بود بگو خودم کردم. پاداشش هم مال خودت
اگه نتیجه اش بد بود بگو فلانی(خودش) گفت. تنبیهش هم مال من.

برو جلو از هیچی نترس :)))

این شد که اعتماد به سقف ما اینقد زیاد شد که دو روز تموم جلوی ایتالیاییا داد و بیداد مکردم و رفتیم تو چلنج حسابی! آخر کار اونا که اومده بودن برا گرفنت 108 هزار یورو طلبشون حدود 124 هزار یورو هم بدهکار شدن و رفتن پی زندگیشون :)))
پاسخ:
اها افرین
لامصب این اعتماد به نفس مخ ادمو باز میکنه 
خلاقیت تراوش میشه که بهترین راها جلوی چشمت میاد
اینو هستم شدید
و از بالاصحبت کردن هم تاثیر داره
البته در زمان و مکان مناسبش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی