Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

115

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

امروز متوجه شدم که 2تا از همکارام با هم درارتباط هستن

ارتباط خوبه

بشر بدون دوست داشتن و دوست داشته شدن نمیتونه زندگی کنه

انسان بدون محبت کردن محبت دونش درد میگیره

ولی...

هر دو متاهل هستن

و هر دو با من صمیمی

...

و هر چه من سعی کردم روی عادت ولاتجسس خودم باقی بمونم

نشد

...

لعنت به واتس اپ

لعنت به واتش اپ ویندوز!

دونستن اصلا خوب نیست 

اصلا

من یه مهر ماهی هستم

یه مهرماهی که دروغ شیرین رو به حقیقت تلخ ترجیح میده

یکی که دوست داره همه باهم خوب باشن

ولی قطار زندگی کاری به این کارا نداره

...

و من نمیدونم الان باید چجوری رفتار کنم

مطمئنن که از چیز خبر دار نشدم!!!

ولی با تنفری که توی نگاهم ایجاد شده چکنم؟

سعی میکنم مثل همیشه ادمهارو قضاوت نکنم

مطمینن اونها هم حرفا و دلایل هر چند منطقی یا غیر منطقی خواهند داشت

ولی دونستن و تغیر احساس ندادن سخته

...

میشه لطفا ادم باشید

میشه لطفا گول ظاهر غلط انداز منون نخورید و با من دردو دل نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

خب مغز من اگه قابل کنترل بود که این زندگیم نبود، وقتی سوتی میدی مثل پازل میچینه کنار هم  بعد من تنها میمونم باتصویر کامل شده گند شما!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۰
$Venu

نظرات  (۳)

زنده ن هنوز یا کرونا گرفتن؟ :))

زندگی عجب شوخی بی مزه ایه

پاسخ:
زنده
زنده و پرو دارن به بقاشون ادامه میدن
تازه پرو ترتاز قبل چندتا از همکارام در جریان گذاشتن
نمیدونم یا مدل جدید خودکشی ابرو محسوب میشه
یا من خیلی اوملم!!! 

واقعا حرفهای مهم خانوما همین ترشی انداختن و مربا درست کردنه؟

پاسخ:
شما نکته اون #دروغ_شیرین رو نگرفتی نه؟!؟!
بیخیال بابا من هنوز شوکه ام
اینام راست رسات دارن جلوم راه میرن
این مرتیکه هم هی با من شوخی میکنه دارم خودکنترل میکن با 2 دیالوگ پر مغز مخشو نپوکونم
اه
اه
اه از این پرویی!

سلام

ایشالا همکاراتون هم جنس هستن یعنی هر دو خانم یا هر دو آقان

پاسخ:
ارتباط 2تا همکار همجنس اینقدر عجیب و شوکه کننده باید باشه برای من؟!
#دروغ_شیرین
بله بله
2تا همکار خانم متاهل که درباره ترشی انداختن و مربا درست کردن تبادل اطلاعات دارن!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی