Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

97

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

سلام

اندرخم ماجرای تغیر یهویی شغل مبارک

خیلی جالب بود

یادتونه نوشته بودم انگار خدا انگشتشو کرفته سمت صندلیم میگه بشین همینجا حالا زوده کارت دارم

بلی دیگه این شد کارش

دمشم خیلی گرم

ولی...

شما تجسم کنید

استادتون 

مدیریتون باشه

بعععععععععععععععععععععععععععد

خانم هم باشه

@____@

#الدهنم_سرویس

ماجراش اینجاست که یه کارشناس بالاتر از من قبل اومدن من اینجا اومد بود

که کلا در حال شاخ بازی برای استاد مذکور بود(استاد مذکور زین پس با نام مژی خطاب میشود :دی)

مژی خیلی خوبه

خیلی جالبه

شدید همزاد پنداری دارم

عاشق بعضی اخلاقات

مثلا اینکه چشمو دلش از سمت و القاب سیره

مثلا تنوع تجربیات کاریش

ولی خب 

ایشون هم انسان میباشند 

و البته خانم

که حساسیت های خودشون رو دارن

در زمان درگیری مژی جان با اون کارشناس

شد امتحانای ترم ما

بعد امتحان توی گروه تلگرامی کلاس یکم سروکله هم زدیم

منم که معرف حضور هستم

کلا دلقک بازی تو خونمه

به شوخی میزدمو میگفتم بیخیال دیگه امتحانی که تموم شد دیگه روضه نداره

یهو دیدم مژی جان پیام دادن و دلخوری و تیکه و....

بله

یه بیشعوووووووووووووووور

اسکرین گرفته بود از گروه

که استاد ببینید شما سوالارو داده بودید ولی باز بچها نمک نشناسن!!!!

.

.

90% افراد در طی دوره دانشجویی با همچین بیشورایی همکلاس بودن

اون10% هم غایب بودن در طول ترم :)))

.

دیگه نگم براتون حال اون شبو ماجراهای بعدش رو

و اینکه اندکی زیاد روی کارم و روابطمون تاثیر گذاشت

خیلی سخت بود

مخصوصا که همون موقعا فهمیدم اون کارشناس مذکور هم داره برای من میزنه شدییییییییییییییییید

هر دم بوی خیانتی به ما میرسید که اون موقع سعی میکردم قوی خودمو نشون بدم و منطقی و بی تقاوت رفتار کنم

ولی

کلی شبا گریه میکردم

سرکار رفتن

مستقل شدن

کاربهتر

پول بیشتر

مجموعه توپو بزرگو اسمو رسم دار

اینا هرکدوم سخت تر از اون یکی

برای یک دختر

اصلا نمیپسندم



مینویسم برای پشیمونیام


مرد شدم

و این خوب نیست

بابای علپارسا زن میخواد میفهمید زن میخواد

:دی


زندگی زیباست

و خداوند به بیشعورا لبخند معنا دار میزند


شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
$Venu

نظرات  (۳)

۱۵ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

بله دیگه! به شدت لاکچری :)

چند ماهی میشه یه شرکت آی تی زدیم و در کنار کار اصلی تو کارخونه جدید شرکت خودمون هم مشغول کار خدمات طراحی وب و این چیزاس و خداروشکر بدم نیس

تقریبا یه چی تو همین مایه هاست که شما فرمودین! کف دفتر رو هم میخوایم موکت کنیم دقیقا میشه قهوه خونه :))))))))



والا این روزا با این خرجا و قیتا همون نصفه دینی هم که مردا داشتن پریده! دیگه چیزی نمونده که بخوان نصف دیگه اش رو با ازدواج کامل کنن

بقول رفیقم میگفت با این قیمتا حتی آدم جرئت نمیکنه سر سفره شام بشینه چه برسه به سفره عقد ^_^

حالا شما درستونو بخونید دکتر بشید ان شاالله بابای علی پارسا هم یه تکونی بده به خودش(من باش صحبت میکنم. پرامیس یو... :) )
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۹ کبوتر خاتون
میشه بابای علیپارسارم گُشی خطاب کنم؟😒
(سختشه بیاد میفهمی؟ سختشه)
پاسخ:
درباره شوور من درست صوبت کن میزدم تو دهنتا
آیکون وحشی بازی و کولی و چادر به کمر درحال گیس کشی!
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

بابای علی پارسا الان تو کار خودشم مونده اینجوری که به من گفت!

فعلا خودشم دنبال شوهره که خرجشو بده :)))


+
ان شاالله سیستم کاریتون روبراه بشه
کار کردن خانوما خیلی سخته

واسه همین برا شرکتم غالبا سعی بر استخدام نکردن خانوماس
بعضی وقتا پروژه ای کار میکنن ولی آخرش بی حاشیه نیس
پاسخ:
وای چه لاکچریو. شرکتتتتم!
خانوما نباشن که قهوه خونه زدی پس شرکت نیست
یه سانسم حموم زنونه راه بنداز جیغ دونشون خالی بشه
::))))))

بابای علیپارسام بره دینشو کامل کنه
منکه دارم درسمو میخونم
والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی