Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

96

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

سلام

ماجرایی که عرض کردم خدمتتون برای 2هفته مونده به ماه رمضان بود

مشاور محترم مارو برای تنظیم لالا فرستاد پیش روانپزشک

از زولیپیدیم و الپرازولام رسیدیم به یه قرصی که الان یادم نیست

عاغا خوردن همانا و چپه شدن همان

عرق میکردم

تصاویر روشن(مردمک چشم بازتر شد)

کلافه

بیتاب

اصلا یه وعض داغانی که نگم برات

3روز بعد رفتم گفتم داداش اشتباه زدی این چی بود

گفت اشکال نداره این عوارض قرصه خیلی کم پیش میاد کسی حساسیت نشون بده شما بخور اگه تا یه هفته درست نشد بیا تا 100هم میشه دوزشو بالابرد

حالا دوز ما25 بود

:/

مگه خلم

یه قرص بزنم که خوابم تنظیم بشه

کل روز کلافه باشم 

شبم که داغون

البته تشنگی زیاد هم درکنارش که من نگران روزه بودم

عرض کردیم به روانپزشک چیز مشنگ

گفت :

من دکترم من باید اجازه روزه گرفتن به ما بدم نمیدم!

@___@

شما با خیال راحت و بدون عذاب وجدان روزت رو بخور

خوابت تنظیم میشه

امتحاناتم تموم میشه

بعد زمستون ماه بگیر!


اصلا نمیتونستم بفهممش

میگفت به نظر شما اگه پیامبر الان بود خودش روزه میگرفت؟

الان همه چیز با اون موقع تغیر کرده

اون موقع با یه خرما میتونستن زنده بمونن ولی الان چی؟!


در جوابش فقط گفتم گذر زمان هیچ اهمیتی نداره 

اسلام دینی برای همه زمان و مردم هست

!

مرتیکه بیشور

باشه قبول که دکتر میتونه شمارو منع کنه از روزه

ولی خب خدا به خودمونم شعور داده

اینکه سلامتی در خطر باشه

منکه چندماهه با خوابم درگیرم 

خو یه ماهم روش

چه اصراری به این قرص مسخره داری تو اصلا!

اه

فکر کرده ما از اون خانوادهاشیم


در همین حد بگم که الان خیلی هم اوکیم

از داروخانه محل قبلی که کلی اشنام زولیپیدیم پرفتم خودم درستش کردم

با اون قایفش

اه


زندگی زیباست

و خداوند به این بیشورا لبخند معنا دار میزند

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۳
$Venu

نظرات  (۳)

اینا رو داروخونه ها بدون نسخه می دن عزیز. البته این آمریکایی بوده شاید دیگه گیر نیاد ولی مشابهش رو دارن بهت معرفی می کنن دوست داشتی بگیر خیلی خوب بود برای من که.
خب خواهر من یه سرچ می زدی تو نت عوض این جور قرص ها، از قرص هایی استفاده می کردی که هورمون طبیعی بدن رو دارن و به خواب رفتن کمک می کنن. 

https://www.darukade.com/Products/DAK-1195/Melatonin-3-mg

این یه نمونه اش که خودم تو یه مرحله مصرف کردم هیچ عوارضی نداشت بعد از هفت الی هشت ساعت خواب مورد نیاز بدنم، بیدار می شدم بدون ساعت گذاشتن حتی. کسل هم نبودم در طول روز. یه دوره که مصرف کردم خوابم تنظیم شد. 
پاسخ:
خیر سرش روانپزشکه
خیر سرش تو این خراب شده داره کار میکنه
اره بابا اخرشم به نتیجه رسیدم دست رو زانوهای خودم بزارم بلند بشم


اینو داروخانه میده یا نسخه میخواد؟

اینقد حرص نخور پوستت خراب میشه:دی
پاسخ:
نه ماجرا برای 2ماه پیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی