Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

95

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ

سلام

...

بعد از تغیرات و هیجاناتشو استرس ها و ماجراهاش

یه روز به خودم اومدم که 

ا چرا من اینقدر یادم میره

چقدر حافظه من سطحی شده

کلمات مخصوصا اسم ها مثل ابری میمونه که با فاصله خیلی کمی بعد از بیان از ذهنم میره

دیگه مشکلات درس خوندنه بماند

یه وعضی که میخواستم یه ریکوردر بزارم تو سرم

خیلی تو محل کار و درس دچار مشکل شدم

خیلی اعتماد به نفسم کم شد

از طرف گفتم شاید برای فشار و حجم درسه

بلاخره سن که بره بالاتر این مسایل طبیعیه از درسو این صوبتام که دور بودی....

دیدم نه ...

نگ

رفتم مرکز مشاوره اینجا

کلی سوال سوال سوال که برسه به ریشه مشکل

دیدم تغیرات ریزو درشت من از 2-3 سال گذشته شروع شده

اره خوابم هم مشکل داره

صدبار تا صبح بیدارم و کلا میشه گفتم هوشیار میخوابم

اره تقویم مخمم ریخته بهمو بهمن ما تو سر من طرفای خرداده!

...

گفت مشکل حافظه کوتاه مدتت بخاطر خوابت هست

و این به مرور روی حافظه بلندمدت و البته بیانت تاثیر میزاره

...

متوجه شدم که بارش فکری زیادی دارم

این افکار بالا پایین شده که دوووور میزنه

باید اروم بگیره

فکر میکردم وقتی تحلیلشون میکنم و دسته بندی حل میشن

ولی انگار نه

این عادت کودکی نوشتن حیاتیه

نوشتنه نظم میده

...


زندگی زیباست

و خداوند لبخند را فراموش نمیکند

:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۰
$Venu

نظرات  (۳)

آخ آخ منم خیلی داغونم تو حافظه:|
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۶ کبوتر خاتون
از حافظه نگم که نفله ترینم :/
پاسخ:
حالم ازت بهم میخوره
هرچی من ریختم تو جمع کردی گذاشتی تو جیبت
ونوسک :/

ناشتا مویز بخو
:دی
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۵ آسـوکـآ آآ
به ذهن من هم نوشتن نظم میده :)
پاسخ:
اصلا درستشم همینه
والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی