Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

94

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

سلام

یادتونه تصمیمات گنده گنده داشتم

با ترسو لرز داشتم 27رو تجربه میکردم؟

میخواستم کارمو عوض کنمو از ماجرهاش میگفتم؟

کلی ذهم درگیر بودو نمیدونستم چی میخواد پیش بیاد و تصمیماتم درسته یا نه؟

اون 2*2ها و ماجراها...


قطار


الان

من

70روز مانده تا پایان 28


یکی از اهداف گندم ارشد بود


یه رشته خوب یه دانشگاه خوب

با کلی ترسو لرز برای شهریه

_اهداف گندم دانشگاه بهشتی طوریش بود ولی الان خوشحالم که نشد_


توی ارشد از همون جلسه اول اساتید پیگیر اسم و رسمو شغلو جزیئات شماهستن

که هم اشنا بشن با جو کلاس هم بلاخره یه وقتایی کاری پیش اومد امار داشته باشن


هفته دوم کلاس بایکی از استادا که از همون جلسه اول خندش به دلم نشسته بود به صحبت افتادیمو شریاطم رو گفتم

اخر همون هفته بود فکر کنم که پیام داد تو همین محل کارم ولی یه واحد دیگش نیرو میخوان شرایطشم خوبه میخوای معرفیت کنم؟

...

خلاصه استرس قبول شهریه ازاد باعث یه تکون اساسی شد

البته بماند که اون محل قبلی کلی دعوا شد اخرشو پاداش دوره اخرمو ندادن عیدی رو پیجوندن... یه وعض دعوا و دادو بیداد

چرا

چون تو داری میری هر کاری که میخواستی ما کردیم ولی نمک نشناسی داری میری؟!!

بیمت کردیم-حقوقتو بیشتر کردیم-دانشگاهم که 2روز داری میری


اصلانم نمیفهمن که حداقل وظیفشون بوده.... بماند که شکایت کردم و مدیر اونجا یکی از خرای اصلی هستو به مدیر اینجا فشار اورد که یا بیرونش کن یا ساکت باشه!


بگذریم


الان دریافتیم بیشتر از 2برابر اونجاست

بیمه و اضافه کارو الباقی ماجرا...همه کامل


اما....



زندگی زیباست

و خداوند همیشه به ما لبخند میزند



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
$Venu

نظرات  (۲)

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۰ آسـوکـآ آآ
عزیزم
امیدورام هر روز موفق تر و شادتر باشی :)
پاسخ:
بلند بگو آمییییییییییییییین
:دی
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۴ کبوتر خاتون
چقدر عجیب که از این پستت خیلی خوشحال شدم🤔
پاسخ:
َتشکران عزیزم
حالا خبر نداری
کلییییی تعریف کردنی دارم 
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی