Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

93

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ

سلام

دو3تان عزیزان

یه موردی که من از اول دنیای مجازی باهاش درگیرم و از همون 87 ورود به دنیای وب نویسی باشماها دعوا دارم

هنوز پابرجاست

بابا

عزیزان

برزگواران

ما روابطمون مجازیه

ذهنیت پیدا میکنیم از چهره و اسم و شرایط هم

شرطی میشیم به کلامات و استیکرا و این صوبتا

الان که بعد 2سال اومدم که دیگگه هیییییییییییییییییییچ

یهو عکس پروفایل عوض میکنید من کلا مغزم ارور میده 

آرشیو خاطرات ویروسی میشه

کلا میگورم تو هم


باید برم چندتا پست ابتدایی رو بخونم تنظیم کنم مخو که کی بودی چی بودی 

از نو لود بشه اطلاعات

والا!!




یه لطف

لطفا جهت تسریع در لودینگ مخ مبارکمان

ای دی اینستا و ادرس وب اسبق رو ممنون میشم بزارید

:)


زندگی زیباست

و خداوند در فن مترو به ما لبخند میزند


پتو ام آرزوست :/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
$Venu

نظرات  (۳)

منو که دیدی دیگه ینی فکر کنم دیده باشی اگرم ندیدی میذارم ذهنیت خوشگلی که ازم داری همونجور بمونه:)))


(: (:
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۶ آسـوکـآ آآ
کلی کار داری
تازه خیلی از بلاگرها هم رفتن...
پاسخ:
آره خیلی
خیلییییییییییییییییییی
البته احتمال میدم به گوچ اینستایی
امیدوارم که ادرسارو بزارید مخمو تنظیم کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی