Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

92

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

92

تق تق

اهم اهم

کسی هست؟


سلام

یوهو


من اومدم

ج


پبرو آنچه گذشت پست 91

کلی گفتنی دارم

که موندم از کوج شروع کنم هم تومار نشه هم حق مطلب ادا بشه!


علل الحساب:


پیرو اون پست 87

حضرت مرگ که بیاد که اومده هیچ

اون 2رکعت نمازم هیچ

عاقا ما نمردیم خواستیم برگردیم داستان چطوریه؟

الان مثلا من

بعد بوقی بدلایلی میگم براتونو دلایلی که نگم برات خواستم برگردم

الدهنم سرویس شد یادم بیوفته نام کاربردی اینجام چی بوده که ایمیلم چی بوده که پس بفرسته برام!

محبوبیتم بدبختی شده برامون :دی


خب

خوبو خوشو خوشحال باشید که ایشالا باشیم باهم


من همون خسته قبلم

خیلی همت کنم بیام کوه مطلبو بنویستم

پس پلیز طوری خودتون بیاید یه خلاصه 2پاراگرافی از پستای 2سال آخرتون 

خوش خطو خوانا

بنویسید

وای بحالتون مهماشو بپیچونیدا

میام مچتونو میگیرم



این بلاگ هنوز استیکر نداره که!

ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!



زندگی هنووووووز زیباست

و خداوند قدرتمندانه به ما لبخند میزند

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
$Venu

نظرات  (۳)

:)
چه عجب ما شما رو رؤیت نمودیم بیرون از اینستاگرام؟
پاسخ:
اره جون خودت دیدم چقدر دلتنگ بودی!
وواهو واهو واه!!!
باورم نمیشه!!!
واقعا خودتی؟؟؟؟
پاسخ:
نه
روح مغنا هستم اومدم مسخره بازی دربیارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی