Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

87

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

میگم

من مردم

شماها از کوج میفهمید؟؟

:/

نه جدی میگم

از کوج میفهمید که من مردم و حداقل یه 2 رکعت نماز بزنید بر کمر مبارک؟



خو برام مهمه...


خیلی پیش اومده دوستای مجازی که یهو ناپدید شدن

حالا اینکه دست رسی به نتشون قطع شده

یوزر پسشون یادشون رفته

مزدوج شدن

سرشون شلوغ شده

مردن!

:/

موارد زیادی از گزینه آخر گزارش شده

خو حادثه که هیچگاه خبر نمیکند

مرگم دست خدا

و البته به نظرم بزززززرگترین نعمت خدا

(فک کنید دنیا تموم نمیشد،زندگی تموم نشه،کلا نمیریم،چقدر مسخره و کسالت بارو بی هدف!)

موارد زیادی اعلام شده که تو سن پایین یهویکی تو خواب سکته زدن 


الان دنبال مرگو این صوبتانیستما

میگم تکلیف اون نمازه چی میشه؟!

یه فاتحه ای چیزی خو

:دی


واقعا 

اگه اتفاقی برای این دوستان محازی بیوفته

باید از کوج فهمید؟؟


زندگی پایان پذیر زیباست 

و خداوند به مالبخند میزند



(

اطلاعات کاربردی و یوزر پس همه زندگیمو دادم به یکی از دوستان

فقط مسله اینکه این همون دوستیه که رفته بوشهر

تا خودش بفهمه

به شماها بگه

فک نکنم به مراسم 7زودتر برسید

:/

)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
$Venu

نظرات  (۷)

سلام...میبینم که یکسال و نیمه وبت به روز نشده و کسی هم چیزی اطلاع رسانی نکرده پس یعنی هنوز زنده ای:-) و احتمالن درگیره همون تصمیم مهمی که تو پست آخر گفتی..ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشی یهو دلم واسه روزای وبلاگ بازی و کامنتها و پست های طولانیت تنگ شد اومدم بهت سر بزنم و البته اطلاع بدم که منم زنده ام ولی درگیر زندگی و روز مرگی هستم به شدت
پاسخ:
سلام سلام
آمدیم
شاید که بمانیم
این مخ رو بزنیمتو سرش 
بازگشت همه به سوی رفقاست
:دی

آدرس میدادی خدمت برسیم
منم همیشه به این موضوع فکر میکنم!
ایشالا همیشه زنده باشی و تو هم به زندگی لبخند بزنی :)
منم دنبال اون نمازه هستم

پاسخ:
:/
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۱ گمـــــــشده :)
اتفاقا داشتم به همین فکر می کردم که اطلاعاتتو بدی به کسی که با خبرمون کنه
دی:
پاسخ:
موضوع اینکه تا اون کسی خودش خبر دار بشه
:/
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۵ مردی بنام شقایق ...
سلام 

ما یه مخاطب گل داریم به اسم سلام!

چند وقتی نبودیم دیدیم اومده فاتحه هم برامون خونده! تازه میخواسته شامم بده واسه شب هفت که ما پیدامون شد!!!!
پاسخ:
ای بابا
شما اصلا خیرت به مردم نمیرسها
حالا میزاشتی شامو بخوریم 
بعد!
خدا رحمتت کنه پیشاپیش :))
بعضی از آدما اونقدر خوب هستند که محتاج دو رکعت عجله ای دوستانشون نباشن و به گمونم تو از همین بعضی ها هستی:)
من که هیچکی نه پسورد وبم رو داره نه ایمیل ها و نه هیچ حساب دیگه ای رو... وقتی مُردم همشون متروک می شن! تنها پسورد جیمیلم رو تنظیم کردم که بعد از دو سال از سرنزدنم به حسابم ارسال می شه برای یکی از دوستان!
پاسخ:
پیامبر خدام به اون نماز شب اول قبر نیاز داشت
چه برسه به ماااااااااااا
والا!
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۴ کبوتر خاتون
نمازتو تقبل میکنم !
پاسخ:
اونکه وظیفته
اصلا اطلاع رسانی میکنی در سطح گسترده فکو فامیلو دوستو اشنا و مجازو حقیقت
جماعت میزنید!

مسله اینکه چجور بفهمی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی