Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

86

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ

میخوایید دروغ بیگید

بگید

ولی دیگه به شعور مخاطب توهین نکنید

مورد بوده صبح با یه شماره همراه زنگ زده

با همکاره محترمی که رفته مرخصی زایمان کارداره

منم شماره رئیسشو دادم زنگ بزنید به اونا من درجریان نیستم(رئیس بیشعورش گفته هرکی زنگ زد شماره مبایل کارمنده رو بدن جوابگو باشه،آخه احمق طرف زیر سرومه استراحت مطلق شده بخاطر فشار کاری، در در تلفنش زنگ بخوره که چی؟اصلا چی داره بگه؟زیر سروم نامه بزنه یا فکس!)

بلافاصله یه خانم از همون شماره زنگ زد که اومدیم دنبال چک...

همکار زنگ زد که این اقاهه چک میخواد،چکشو دادم فلانی لطفا برو بگیر ببر پایین،زنش اومده بگیره مانتوش کوتاه نزاشتن بیاد بالا

(از درب پایین تا اینجا یه 15دقیقه ای پیاده روی سر بالایی هست!)

زنگ زدم به شماره مبایله که آقا بیا چکتو بگیر میگه زنم اومده همکاراتون نزاشتن بیاد تو گفتم خب خودت تشریف بیار گفت من حالم خوب نیست هتل موندم نیومدم!
0_____0


همین الان زنت ور دلت با موبایل تو زنگ زد

الانم که داره  صدای ماشینو خیابون میاد

مغز منو چی فرض کردی کیلویی دروغ میگی!


بخاطر همکار بحث نکردم که رئییسش گیر نده بهش

گذاشتم یه نیم ساعتی معطل بشن بعد برم

کارامو کردم برم همکار زنگ زد که برو اینا پرواز دارن باید برن

رفتم پایین رسیدم نگهبانی میگم کو زنه میگن رفت به بچش سر بزنه

گفتم بچش؟ با ماشینن؟کو ماشینش؟


رفتم تو خیابون

ماشین شاستی بلند شیشه دودی کولر روشن یه آقا و بچه سوار بودن

تق تق : آقای فلانی

بله

: ببخشید حالتونم خوب نیست تو هتل مزاحمتون شدم ، رسید چک رو امضا بفرمایید!
نه خانم من همین الان رسیدم!

بچشم داره دهن بابای دروغگوشو نیگا میکنن

 

یعننننننی شاکیما شاکی

حالا اومدم به همکار نگهبانی میگم ببین مردم یه کف دست شعور برای آدم فرض نمیکنن

میگه ااا این با شوهرش اومده بود؟ به ما میگه ما 2تا زن تنها با بچه از شیراز اومدیم!

0____0


کنتور که نمیندازه

شما کیلویی دروغ بگو

این آقای دروغگو قبلا اومده بارها اینجا و قانون پوشش اینجا رو میدونه

و همه اینها برنامه بود که این 15دقیقه پیاده روی رو نداشته باشه

 

حرصم میگیره که چرا لم داده بود رو صندلی همون جا بهش چک دادم

باید میکشوندمش تا خود دفتر

یا حداقل تا نگهبانی

حداقل از ماشینت پیاده شو دروغگوی بیعشور!

 

دروغ میگیم

بگیم

ولی دیگه خدایی یه کف دست برای مخاطب شعور در نظر بگیریم

 

 

زندگی زیباست

و خداوند به دشمنانش لبخند میزند

 

#عصبانی_طوری

 

رفتید سرکار

جوری سرویس بیجا ندید که نبودید دود سادگیتون تو چش همکاراتون بره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
$Venu

نظرات  (۴)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

میذاشتین زیر برف پارک کن ماشینش و میرفتین...
پاسخ:
حیف که پای همکار وسط بود
حییییییییییییییف
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۵ گمـــــــشده :)
فک کنم من و تو همکار باشیم با همون چوبه که دست بچه هه است کله مو خونی می کنی.خخخخ
پاسخ:
اگه شماهم از اینکارا کنی
بلللللله!
من بودم بهش می گفتم انگار هورمون های بدنت بهم ریخته یهوویی از دو تا زن تبدیل شدید به یه زن و یه مرد!!! 
پاسخ:
اصلا زنه رو ندیدم
رفتم دم ماشین فقط مرده بودو بچش

خیلی چیزا دوست داشتم بگم
ولی خب گفتم الاغ به رئیس همکار میگه داستان میشه!
خو نمی بردی براش. چه پررو هستن ملت:|
پاسخ:
بخاطر همکار مجبور بودم
همینجوریشم پشت تلفن کلی حرص میخورد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی