Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

68

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ

پارسال بهار بهتر نبود؟

امسال اصلا یه جوریه

اصلا بهارش کیفیت نداره

من پارسال کلی میخوابیدم

کلییییی

حداقل 9ساعت ساعت 

امسال همون 6 ساعتم زیاده شبا جغدم


تو یه سایت خوندم که الان خرداده نه اردیبهشت!

کلا زمین جوری شده که درجه اب وهوا این صوبتاش یه ماه اومده جلو

اسفند گلا شکوفه میزنن و بهار میشه

اردیبهشت میشه خرداد


البته دوستان رد جواب این اطلاعات گهر بار هواشناسی من همیش میگن:

وااای ماه رمضونو بگو چه دهنی سرویس بشه!


خو فک کن امسال پارساله

پارسال که تیر بود

با احتساب خرداد یعنی تیر امسال

میشه همون تیر پارسال

و در ضمن

کلا یه هفته اول سخته دیگه بابا

بعدش عادت میکنیم


من خواب میخوام

هیچ چیز به اندازه خواب منو اروم نمیکنه 


زندگی زیباست در هوای بهار تابستانی

و خداوند به مالبخند میزند

:)


هفته دیگه عروسیه "میم" است

دیروز در جمع جمعی از دوستان کات شده دبیرستان بودم

امروز به فکر این پراکندگی

عایا ایراد از من میباشد؟


شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
$Venu

نظرات  (۵)

صَمت و جوع و سَهر و خَلوت و ذکری به تمام
ناتمامان جهان را کند این پنج تـــــــــــــــــمام
پاسخ:
احسنت ^____^
بجاش خواب من زیاده البت شبا دیر میخابم ولی روزا خواب پارسالمون کمتر بودا 
پاسخ:
خو سخته نباشید
خواب شب میریزه بهم دیگه
پارسال هم روز میخوابیدم 
هم شب عین خرررس

تیر و خرداد نداره، باید روزه بگیری! چونه هم نزن:دی
پاسخ:
یه هفته اولو زنده بمونیم
بقیش حله !
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۴ گمـــــــشده :)
خخخخخخ..اره منم همیشه همینو می گم که اسفند شده بهار و بهار شده تابستان..
کلا جا فصلا عوض شده
ولی حیفه تو اردیبهشت هوا گرم باشه. اردیبهش باید خنک باشه.
+مبارک باشه
نه بابا پراکندگی پیش میاد. منم کات کردم با همه.
پاسخ:
توکه یکی عین خودم
رایت بی تاثیره پی
:دی
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

میگن ذهن انسان خودش رگرسیون بندی میکنه کلمات رو ها!

من جمله اولو اینجوری خوندم:

پارسال بهار دسته جمی رفته بودیم زیارررررررررررررت دی ری دی دین!


+
چند هفته پیش تو تمرین استادمون گفتن بهترین دوپینگ برای یه فایتر خوابه!

ینی اینقده این جمله چسبید که بچه ها همه گریبان دریدندی و فریاد کشان سر به کوه و بیابان گذارندی!
پاسخ:
چه ذهن اکتیویم دارید ماشالا 
با ریتم میخونه
:)))

خواب بر هر درد بی درمان دواست
قال اینجانب (ره)

یعنی با خواب میشه شکست عشقی هم فراموش کرد
والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی