Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

65

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

آدما عادت پذیرن

ندیدم 

یا شایدم بهتره از کلمه به ندرت دیدم ، کم دیدیم استفاده کنم

به ندرت دیدم ادمهایی که راحت تغییر کنن

و از تغییر نترسن

از مدل مو و عوض کردن مارک ریمل و مغازه خرید

تا عوض کردن شغل و محل زندگی و حتی چیدمان خونه

یا حتی عادتهای رفتاری

از همیشه همین خیابون رد شدن و هیمن مسیر رو برای مقصد طی کردن تااااا..


یا مثلا

عادت میکنیم یه کارایی رو باید انجام بدیم یا ندیم

مثلا اینجانب همیشه عادت داره اینباکس ایمیلش رو خالی کنه

هر ایمیلی تکلیفش روشن و پوشه خودشو الباقی هم پاک

حالا فک کن اینجا کلا ایمیل پررررررررررر

و یهو سر یه ماجرایی از همین ایمیل میرسی به اطلاعاتی که چند ماه پیش فرستادن و لازم داری

البته بازم پوشه بندی کردم

مرضه دیگه

نمیشه ترکش داد


همه اینارو گفتم که به موضوع بی ربطه چسب زخم برسم

0___0

اینجانب اصلا عادت نداره بره مغازه چسب زخم بخره

در بسیاری از موارد داروخانه جا پول خورد کرده تو پاچم

یا نهایت بخاطر ترحم به گدای دست فروشی ازش خریدم


و حالا

کفشی که مثلا خریدیم بریم کربلا

دیدیم نه نمیشه

موند

قبل عید یهو رفتیم باهاش درکه

(جاتون خالی!!!!!!!!)

حالا

یهو 

بعد این همه پا زدن

از مچ پامو قطع کرده

و اینجانب دیگه هرچی چسب زخم فاسد شده ته کیف پول اهل بیت بود رو استفاده کرده

و حالا مانده چه کنه

؟؟؟؟

بعد 2هفته از جادثه هنوز میرسم خونه چسبیده به جورابو خون بپا میکنه

واقعا زخم عجیبو شگ جونیه!


میگم

کسی چسب زخم 10سال مونده ته کیف نداره؟

9سال هم قبول میشود!


زندگی زیباست

و خداوند به ما لبخند میزند



شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
$Venu

نظرات  (۴)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

بجای چشب زخم گونی برنج ببندید بهش!

از قدیم گفتن آدم به هر چی رو بده پر رو میشه

هی چسب زخم بهش زدید فک کرده جایی خبریه!!!

والا...
پاسخ:
اخ گفتی
یک ماااااه طول کشید
یعنی ارپیچی خورده بودم
عمل قلب باز بود
تاحالا بخیهاش جوش خورده بود
پروی کمبود توجه!
چسب نزن روش بذار هوا بخوره خشک بشه خب. اینجوری همش تازه می مونه زخمت که؟
در ضمن کفش خطاکار رو باید عوض کنی تا زخمه بهبود پیدا کنه و جاش پینه بزنه بعدش دوباره استفاده اش کنی. من برای کربلا از صندل های راحت استفاده کردم.
پاسخ:
نه باو 
خشک شده
پام که خمو راست میشه تو پله رفتن میترکه باز
کفشو که دیگه نپوشیدم
باید ببرم کفاشی یه فکری بکنه براش
خیلی خوشچله دلم نمیاد بندازم کنار
خیلی خندیدم ...خیلی بامزه نوشتی
اره واقعا بعضی از عادت ها مرضه .هر چی هم ادم سرش به سنگ می خوره باز فایده نداره .
من چشم زخم دارم ها تقریبا همون 9-10 شال پیشه :)
پاسخ:
من اینجا خینو خین ریزی را انداختم شوما خنده میکنی
:/
حله حله
برفست بیاد
:دی
من فراوون از این چسب زخما دارم!! طوری که از پوشش به مرور زمان خارج میشه و ته کیفم گردش میکنه! فکر کنم فاسد شده باشن :)))
پاسخ:
2 هفتست از همینا میزنم
فک کنم برا همین زخمم دچاره جهش ژنی شده
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی