Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

48

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

من مثلا فردا صبح مسافرم

هنو هیییییییییچ کاری نکردم

کلی لباس شستنی دارم

این چادره لباس قواسی چی میگه رو مغز من!!!!!!!!

اخه الان واس چی باید سرکار باشم؟؟؟

کاریم ندارم خو

هوووچ

یعنی هووووچ

الکی الکی اسکل شدیم که تا ظهر باشید

:/


کلی مسترسم

کلی مضطربم

کلی کلافم

کلی همون ماجراهای بلاتکلیفی و اینا 

دیروز یوهو دوست جانی گیر داد مرخصی میگیرم بی همو ببینیم

جاتون خالی یه کافی تاپ چیدا کردیم در حد پاتوق

یهو دیدیم ساعت شده7


دخترا چرا خرن؟؟؟

واقعا چرا؟؟؟/

بعضیا اینقدر ساده و خرن که خر اینقدر ساده و خر نیست

والا!


امان از احساس


من کی برم

کی برسم

ساکمو نبستم

خدااااااا


مادر همچنان به بشور بساب مشغولن

در حدی که دیشب به پروکسی کامو دشک برقی و این صوبتا رسید کمرش


دعا بنمایید اونجا بشود انچه باید بشود

بطلبد و دلمان را همچون دیدگانمان روشن بنمویید

خلاصه

بچهای خوبی باشید تا من میام

زیاد پست نزارید تو این یه هفته من نیستم 

سعی میکنم بسته نت فعال کنم

شاید وقت شد سری به تلگرام بزنم


زندگی در سفر زیباست

و خداوند در قطعه ای از بهشت به ما لبخند میزند

:))


شادزی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
$Venu

نظرات  (۷)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۶ اَسی بولیده

بعضیا اینقدر ساده و خرن که خر اینقدر ساده و خر نیست

مگه میشه با خوندن این جمله شاد نزی یید؟؟ :))))
سفر به سلامت :)
پاسخ:
خخخخخ
مغی گفتم چشماتو درمیارم اگ واسم دعا نکنی!!خودتم وحشیی!
پاسخ:
ب. ر.ب.ب بچه پرووو
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۵ محسن رحمانی
O_o
اوووو همه همینجورن همه ی کارا دقیقه نود میکنن:دی نمونه ش خود من:دی

ایشاله بهت خوش بگذره
سوغاتی یادت نره:|
پاسخ:
سوغاتی بهتر از دعا نیست که
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۷ دختره خل و چل پاکباخته
دنیای مترو رو دوست دارم
تو این دوسالی که راهم فقط با مترو بود چندین بار اینجوری سورپرایز شدم
از عالم تاریکی و بیخبری زیر زمین که هیچ صدا و تصویری از بیرون نداری
یهویی وقتی میایی بیرون میبینی چه خبرهههههههههه
برف ذوق داره بارون لذت

اما یکی از فانتزیام اینه که تو جاهای زیارتی باشم و بارون بیاد
میگن وضو بگیری درحالی که وضو داری میشه نور علی نور
من میگم اون موقعیتم نور علی نور
همه چی اماده استجابت دعاست . . . .

اللهم ارزقنا . . . . .


ایشالا سفر بی خطر
پر برکت پر از ارامش 
پر از حسای خوب خوب داشته باشی :))
:)
برو خدا به همراهت
پاسخ:
قربانت
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۵ مهدی ابوفاطمه
موفق باشید و سربلند و البته آروم و متین مثل همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی