Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

43

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ
مادر جان ما سال گذشته با خواهرجانو برادر جانو زن برادر جانو پدر جان ما رفتند کشور دوست و همساده

عراق

جهت زیارت

مادر جان اونجا خانواده ای را ملاحظه نمودن که دست جمعی مشرف شده بودند

همانجا در دل گفتند

که اینبار باید با شنگولو منگولو حبه انگور بیایم

الا بلا!

هیچی دیگه

یک سالی بر روی مغز ما خال کوبی کردند که یا شماها همه می ایید

یا نمی رویم

این مطلب را زیر بگوییم که مادر مکانهای زیارتی دیگر فرزندو شوهرو کمر دردو خوابو خوراک نمیشناسند

و البته دلایل دیگر

شد که ما بگوییییم

عمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

2هفته پیش پسر عمه زا جان محترم تشریف اوردن شب نشینی و اینکه ما قرار است3 اسفند برویم کربلا و این صوبتا

هوچو دیگه

مادر باز یاد فانتزی زیبایش افتاد

فرداش با حالی مریضو دستو پای درد گرفته از هوای یهو سرد شده شروع به روضه خوانی کردند که

قسم و ایه من دیشب خواب نجفو دیدم

امام علی خوددددش گفت شنگولو منگولو حبه رو چرا نمیاری

من ارزو دارم باهم بین الحرمین باشیم

شاید دیگه عمر من قد نده

من 2بار رفتم اینبار امام حسین جلومو میگیره پس بچهات کو

...

دقت کردید به محض اینکه سر یه موضوعی با پدرو مادر بحث کنید

بلافاصله تلویزیون یه برنامه درباره نیکی به پدرو مادرو اینا میزاره

؟!!؟؟؟؟

اون شب هم اخبار یه برنامه مفصل برای قدر همو بدونیمو عمر در حال گذره و پشیمونی و این صوبتا گذاشت

دیگه هیچی دیگه

مخ ما زده شد شدید

تقویم به دست شدیم

اخه من کی مرخصی بگیرم؟؟؟

کی بریم؟؟

پاسپورت هم که نداریم؟؟؟

دیدیم تنها زمان قابل برنامه ریزی

21 بهمن

یعنی کمتر از 2 هفته

با شنگولو منگول هماهنگ کردیم که فردا شنبست و مرخصی ها رو بفراهمید

مادر شما بروید پلیس+10 مدارکو اینا رو جویا شوید

از کی باز هستن و تعداد فیش های

ای وای پاس پدر و مادر هم باید تعویض شود

....

1شنبه رفتندیم انگشت

تماس به آژآنس هر ساله که رفیقمان شده و

فیکس 5بلیط برای 21 بهمن و

و بسلامتی 5شنبه یک دفترچه کوچکه قهوه ای رنگ با نقوشه ملی آمد درب منزل

...

مثل اینکه یوهویی یوهوییی طلبیدند بزرگان

ما هم مخ زدیمو مرخصی جوریدیمو

از اون دسته گله تاخیرهای هفته گذشته تریپ قیافه برایمان می ایند و

شنگولمان شدید شنگوله ساک بستنو ایوای کدوم چادرو سر کنمو این صوبتا

 

اینجانب هم هنوز هنگ

با اینکه همه برنامها را خود چیندیم

ولی خو هنوز در باورمان نیست

با اینکه از برنامه های بلند مدت انتظار بیزاریم

ولی هنوز در باورمان نمیگنجد

 

کلی هم امروز از اپارات مولودی دان کردیم

ولادت حضرت زینب انشالا انجا هستیم

یه درصد فکر کنید انجانب در غم و شهادت برزگان توان حضور داشته باشد

تا شادی هست چرا غم

برویم برای خود و دوستانه عزیزتر از جان شیرینی بگیریم بیاییم

^^^_______^^^

 

خب

دوس تان

کسی پیشنهادی برای بستن ساکو بقچه مان دارد

بگوووید

 

زندگی هم که در مسافرتهای یوهویییی خیلی زیباتر است

و خداوند هم که همچنان لبخند میزند

 

شادزی

 

پ.ن: پرواز 5شنبه ساعت 8

انشالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
$Venu

نظرات  (۶)

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۴ سرباز جامانده
عاقا اگ زیاد راصی نیستید من جاتون میتونم برما. مادر ما علاقه مند است به اونجاها ولی باید مخض را زد برای رفتن
پاسخ:
رفتیم
جای شماهم خالی کردیم!
خوش بحالت 
خوش ب حالت 
من چیزی نگم 
فقط بگم التماس دعااااااااااا
پاسخ:
چشمممم
^^___^^
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۶ اَسی بولیده
تا باشه از این طلبیدگی های یوهویی!! :))
خوش به حالت مغناطیس جان
حسابی استفاده کن
هرچقدرم که سخت باشه بعدها خاطره میشه :)
دعای فراوان و سوغاتی فراموش نشودها !! ;)
پاسخ:
والا مادر از همین الان منو به غلط کردن انداخته
یهو تصمیم میگیره کارشو میکنه
فقط به ما میگه صرفا جهت اطلاع همین
کار خودشو میکنه!
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۹ گمـــــــشده :)
سلام..به سلامتی مغنا جان...
من چی فکر می کردم چی شددددد...خیلی باحال شد ولی..
سفرت به سلامت...التماس دعا...
پاسخ:
خیر باشه
افکار شومو پلیدتو با ما درمیان بوگوذاااااااار!
چه جالب. 
مامان منم میخواست منو ببره نتونست ! التماس دعا 
پاسخ:
دیگه اینقدر قسمو آیه و خوابو این صوبتا
منم که دخملی
نقطه ضعفمم که مامان

ایشالا شمام گول بخوری
:))

به به به به به سلامتی انشالله مغنا جان
خدا شانس بده والا من n سال هست رو مخ مادرم کار می کنم اجازه بده من برم کربلا
اما عین n بارش هم مخالفت می کنه
فک می کنه داعش و تروریست های تکفیری و کشور دوست و غیر همساده آمریکا و اسرائیل و بقیه دسته جمعی نشستن تو مرز مهران تا من وارد بشمو و به فیض رفیع شهادت نائلم کنن هر بارم مراتب اعتراض و اصرار خودم رو اعلام می دارم فشار محترمشون یاری می کنن و تا مرز 20 روی 11 و بلعکس بالا و پایین می رن تا با احساسات من بازی کننُ و من از این سفر حیاتی بمونم
کاش مامان منم از این فانتزیای داشت دست من و منگول رو می گرفت می برد بین الحرمین
نهاست و سقف فانتزی مامان من اینه که عراق و همه کشورهای عربی تاکید می کنم تمام کشورهای عربی امنیت کامل درشون حاکم بشه تا اگه خدا بخواد و تازه اگه طلب شدیم بریم زیارت :-|
التماس دعا مغنا جان
شادزی یو
پاسخ:
هیچ کس نمیتونه درک کنه که تو برنامهای خانوادگی من چی میکشم
همون عید 2 هفته است 
مثلا در بین فکو فامیل
دیواااااانه میشم
چه برسه به شهر غریبو زبون نفهم
خدا به ما صبر بده
با بیخیالیای پدرو گیرای مادرو خواهرای رنگو وارنگ
...

مغنا و مرض
چشم عزیزم حتما
بسته نتمو فعال میکنم تلگرام ان باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی