Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

39

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ

آخیییییییییییییییییش

از اول هفته اینترنت دان قطع بود

ما هم که اینجا باکلاس

فکسمونم اینترنتیه

هفته دیگه هم که دوره

کلی درگیر بودم

کلااافه شدم

دیگه دیروز از زور بیکاری و کلافگی نشستم پای سریال کره ای

این چش بادومیا بهشون نمیاد اینقده بی ادب بشنا!


خلاصه

امروز نت داریم

:))

اصلا روحم تازه شد

مرده بودم زنده شدم

به خدا اگه فکر کنید زاااارت لیست دانلود رو ردیف کردم

پیشنهاد ویژه

کلا شخم بزنید

برنده های اسکارو که حتما دان کنید

مخصوصا انیمیشن کوتاه و چون انیمیشنای کامل رو حتما توی این سالها دیدید


هوا هم که همچنان ماروگیر آورده

دیرون 2 متر زمین خدا بارون

10متر آفتاب

اصلا ابر تو آسمون نبودا

یعنی چش ما که نمیدید

ولی بارون

0__0


خولاصه که بهار شد رفت

برید آجیلاتونو آماده کنید همین روزا عید دیدنیا شروع میشه

:))


زندگی در اینترنت کانکت و پرسرعت زیباست تر است

و خداوند به ما لبخند میزند

:))


شادزی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
$Venu

نظرات  (۶)

کتاب کراوس تغذیه رو میخوام...pdf :|
یا کتاب من او :|
پاسخ:
ندارم
ندارم
من او - ارمیا رو نخوندم
و احساس میکنم آبروریزیه اصلا
ولی خو pdf شونو نجستم
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۵ اَسی بولیده
باشد که بدون اینترنت هم شاد زی یی :))
پاسخ:
شدنیه
سخت هه
ولی شدنیه

من فیلم نتوان دید:(

اینجا که تابستونه دارم از گرما میمیرم>.<
پاسخ:
عخی
ایشالا این درسو مرس تموم میشه میوفتی به خوردن فیلما

حالا چه فیلمیه؟!

+ در بین دو ترم به سر میبریم و بیکاریم و در به در دنبال فیلم و کاهش حجم نت!
پاسخ:
از زور بیکاریه
فقطم همین یه فیلم رو سیستم دان بود
داغان چرت
سریال کره ای
Its ok Its lov

شوما چی میپسندی؟
بگو تا بگم
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۰ محسن رحمانی
O_o
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۸ محسن رحمانی

چشمانمان روشن فیلمهای +18 میبینی؟:دی

فتا کجایی؟:دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من حتما باید رییس دانشگاهتون رو +استادتون رو امروز ببینم :دی خخخخخخخخ

پاسخ:
اولا که ما کارمندیمو 18*19دولت آزاد
بعدشم
نه باوووو
سریال بود
ولی اصولا کره ایا مودبن و خاکبسری فیلماشون کم
این یکی از لباس تا زاویه دوربین تا...
خلاصه غافلگیرمان کرد 

:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی