Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

29

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ق.ظ

مغزم فلج شد 

هنگ

این پست

داغانم کرد

اصلا دوست ندارم تجسم کنم

و یا روزهای پیش رومو قیاس کنم


چقدر زندگی غافلگیر کنندست

میگن فرشته مرگ از چیزی که فکرشو بکنی نزیک تره

به قول راننده دوست مون 

صف، یک نفر رفت جلو!

چقدر زندگی کوتاه

...


سندرم نوشتنم اوت کرد

زیاد شد

تلخ شدم

یادم اومد

پاک کردم


زندگی حتما همچنان زیباست

چون خدا به ما لبخند میزنه


واس همینه که میگم 

اول پست بزارید

بعد وب گردی کنید

:/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
$Venu

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۰ محسن رحمانی
خیلی ناراحت کنندست . خدا نصیب هیجکس نکنه .
پاسخ:
آمیییییییین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی