Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

15

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

موقع خواب خیلی حس خوبی داشتم

راحت

هواهم کمی خنک

زدم به ریلکسیشین!

تمرکز

روی نفس کشیدن تمرکز کردم

از صورت شروع کردم

تک تک اجزای صورت

گردن

گتف

دستا


...

کاملا آروم

نم نم تجسم کردم که میرم بالا

روح میره

خومو از بالاتجسم کردم

از سقف رد شدم

محله

چراغا


زانوم خارید

:/


آروم آروم

بازم تلاش


بح بح چه هوای خنکی

چندتا ابر

ولی ستارها معلومه


کمرم خارید

:/


مهم نیست

حالم خوبه

حسم خوبه

چقدر خوب


سرم خارید:/


هیچی دیگه

حس کردم یه خارشکی از پام داره میاد بالا

گفتم الان میرسه به مخم 

کرکره رو میکشه پایین

روحم بیرون جا میمونه

شوخی شوخی یهو مردم چی

والا!


شادزی در حس خوب زیباست

و خداوند هم به ما لبخند میزند


مرگ مسخره هم مسخرستا!



شادزیو

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
$Venu

نظرات  (۲)

:))))))
اره والا اصن دیگه اینکارو نکنیا بلا ملا سرت میاد بی مغنااااا میشیم:-(  :-D 
پاسخ:
عخی
الان حس نگرانیت تو حلقم
»دی



مغنا و مرض!
۱۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ گمـــــــشده :)
:)))))))))))))))))))))))
مردم از خنده به خدا...شاد زیو....
دو باره دارم میام اینجا..هر دو بار در مورد خواب بود..:))
پاسخ:
چیه حسودیت میشه خواب نداری؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی