Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

103

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

اهم اهم

اینجانب رابطه بسیار بسی زیاد و اوکی با اساتید و معلمین داره

از همون ته کوچولویی

معلمای مدرسه

ناظم مدیر 

تو کانون پرورش فکری هم که بودم همه به اسم منو میشناختن

اصلا هم تقصیر من نبود

اصلا

همینجوری تو دل برو خدا مارو ساخته!

در پستهای قبل گفتم از استادی که شد مدیرجانمان و البته دلخوری که از وجود یه بیشور تو کلاس پیش اومد

این استاد جان ملقب به 

مژی

یه اخلاقای خاصی داره

خیلی سر کلاس پایست

خیلی حالیشه و این حالی بودناشو با بیل میکنه تو سرمون

و اینکه موقع امتحان پوست میکنه

مخصوصا من!!!

واقعا رو من حساسه ها

حالا ما میگیم از لطفشون هست شماهم بگید باشه!


ترم قبل وسط امتحانا یکی از بچها اومد پی وی که دیشب خوابتو دیدم

طبق معمول دیر رسیده بود سر کلاس

استاد کلاس مژی بود در قالب من!

یعنی منی که عین اون شده بودم


هنوز ازش دلخور بودم و گفتم برو بابا عمرا....


یادم اومد زمان کارشناسی یه اکیپ6نفری باقی مونده از دبیرستان جم بودیم

صبحت ادامه تحصیل شد

همه گفتن تا تههههههههههههههههههههههه میرن

الا من

زندگی که فقط تو کتابا نیست

باید برای ادامه یه انگیزه ای باشه


عاغا حالا

همه اون جمع اراذل ما منحدم شدن

یکی پس از دیگری شکمشون میاد بالا

و ما

تنها ارشد

واقعا بهش فکر نمیکردم ولی اومدم سمتش

و چقدر خوشحالم که با 3سال فاصله از کارشناسی اومدم

لمسش عالیه

و البته پک کامل اتفاقا همراهش


خدارو چه دیدی 

یهو دیدید خر مخمونو گاز گرفت یه روز رفتیم دکترا شرکت کردیمو شدیم استاد دانشگاه

بله

بله

من نیز پوست میکنم

یه فرقی بین کسی که خودش 12 گرفته با کسی که 8گرفته باید باشه!
مثل گواهینامه که اگه )&%*%* رانندگی کنید درود میفرستن به اون افسری که گواهینامه داد


ولی فکر نکنم حالا حالاها

مخصوصا با این وعض شهریه و اوضاع ممکلتی

یهو خدارو چه دیدی

زدیم رفتیم دانمارک فنلاند ژاپن کره جنوبی... بهشت آموزش

اینم منم

پیر شدم دارن ازم تقدیر میکنن :))))))


دکتر آلینوش طریان متولد ۱۲۹۹

اولین استاد زن دانشگاه تهران

ماشالا


خلاصه که دوستان دکتری قبول نشدن

نشدن

هیچی از ارزشهای شما کم نمیکنه

زندگی بدون مدرک روی طاقچه هم زیباست

و خداوند به سیکل ردی ها هم لبخند میزند

والا!



شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۰
$Venu

نظرات  (۴)

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۵ مردی بنام شقایق ...
مطمئنا همه کارآفرین نمیشن چون استقامتشو ندارن
خیلیا اولین بار که بخورن زمین دیگه تا آخر عمرشون بلند نمیشن.

هرچند اگه همه هم کار آفرین بشن باز هم کار هست.

بله خب نیاز به تجربه داره اما همه تجربه هارو که شما نباید خودت تجربه کرده باشی که!
میشه از تجربیات دیگران استفاده کرد. اونوقت اسمش میشه مهارت.

ما نمیتونیم مثه باباهامون یه عمر زندگی کنیم که تو پیری به تجربه برسیم. هنر ما اینه که تو جوونی به تجربه باباهامون برسیم و ازش استفاده کنیم.

لذا با آموزش و تحقیق و مشورت و فکر و پشتکار خیلی از نشد ها رو میشه انجام داد.


+
دوره های ایمنی رو اون زمان که تو شرکت نفت بودم تو عسلویه تو خود شرکت نفت گذروندم. حتی یه مدت مامور بودم تو واحد HSE به عنوان کارشناس فرآیند.
خلاصه با ایمنیا حسابی پریدیم :)))


۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۹ مردی بنام شقایق ...
دِخب بحث منم همینه

اصن |آدم نیاد تو قالب این سازمان ها و ادارات که استعدادهاش کشته بشه و پاش بره تو سیمان!

آدم یه کاری هر چند کوچیک برا خودش راه بندازه

من در کنار کار اصلیم یه شرکت کوچیک هم دارم که داره پروژه انجام میده. هر چند درآمد خاصی نداره و نهایت ماهی 500 تومن سوددهی داشته تا الان ولی یه روزی اوکی میشه مطمئنا

ولی انرژی مثبتی که ازین کار میگیرم واقعا خیلی بیشتر از سود مالیشه
همینکه دو سه نفر دارن رزق و روزی میخورن ازین سیستم خودش خیلی خوشحال کننده اس


بعدشم کارآفرینی درسته بخشیش ذاتیه ولی بخش عمده اش اکتسابیه. میشه آموزش دید. میشه نگرش رو عوض کرد. حتی میشه شخصیت رو عوض کرد.
ینی اینایی که دارم میگمو اگه خودم نکرده بودم خدایی به کسی نمیگفتم.

ولی با همه سختیاش شد بالاخره!

اگه آدم واقعا به جایی برسه که کارمندی بدرد نمیخوره میره دنبالش و وقتی با همه وجود رفت دنبالش بهش میرسه .

من تو سمت مدیر مهندسی یه پتروشیمی به این نتیجه رسیدم که آخرش کارمندم و بنده دیگران!
با همه مشغلاتم رفتم دنبال کار دوم و سوم. رفتم دنبال کار درست کردن.

نمیگم صد در صد موفق شدم ولی بیست درصد شدم خدایی. و همین 20 درصد بهتر از 0 درصده بنظرم

غیر اینه؟
پاسخ:
همه کارافرین بشن کی کامند بشه؟
دستای زیادی لازمه
شما به عنوان مدیر باید بتونی با کارتات بازی کنی
همین کارافرینی که میفرمایید نیاز به تجربه ریزی داره دیگه
شما یه فلافلی بزنی باید فوت کوزه گری و مرکز خریدو قیمت گذاری رو بدونی
و بدون تجربه نمیشه
و البته همچنان اصرار دارم که این درتوان خیلیا نیست
بعضی باید کار رو شسته رفته بدی دستشون 
دقیق هم مشخص کنی که چی میخوای و خروجی چیه
تا بتونن انجام بدن
البته این همکارم اینجوری نبود برای همین هولش دادم بره

یه سیمانایی معلوم نیست
باطلاقی که گولت میزنه
هرچی اسم بزرگتر کثیفتر

مدیر مهندسی پتروشیمی؟
اگه برای دوره ایمنی و HSE اومده باشی تهران فکر کنم همو دیدیم!
خخخخخخ
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۵ مردی بنام شقایق ...
بهترین راه اینه آدم واس خودش کار کنه

حتی با سختی زیاد
حتی با پول کم


کارافرینی خیلی بهتر از کارمندیه به خدا
با همه مکافاتهاش و دردسراش

اوصیکم به کارآفرینی اینستیدآف کارمندی :)
پاسخ:
مدیر جان
یه مسالی در ذات آدمهاست
که منابع انسانی سازمان باید شناسایی کنه کی بدرد دبیرخونه و بایگانی میخوره کی بدرد واحد وابط عمومی بین الملل!
کارمندی و کارافرینی همینطور
کسی که ذاتش کارافرین هستو دغدغش میشه رو استخدام نمیکنن چون موندگار نیست
این مسایل کاها اتخابی نیست انتسابیه
حالا به هردلیلی شما یه کارمند شدی
نباید پات تو سیمان خشک بشه که

۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۵۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

تجربه ارشد با فاصله رو من هم داشتم
بعد از چند سال کار کردن تو عسلویه رفتیم ارشد و سر کلاسی نشستیم که همکلاسی هاش تا حالا یه کنترل ولو یا یه پایپ رو از نزدیک هم ندیده بودن چه برسه بخوان کار کرده باشن و چیزی از صنعت حالیشون باشه!
استادا ها که قربونشون برم بدتر از دانشجوها!

کلی مصیبت داشتیم سر سوال پرسیدن! خودشون میگفتن تو سوال نپرس اینا که تو میپرسی رو ما بد نیستیم!!!

فک کن
طرف انواع طراحی راکتورهای موهومی و خیالی رو برای ما با فرمولای دو خطی میگفت! ولی یه راکتور ساده بلد نبود طراحی کنه!!!


ولی خب خوبه که درس میخونین
بهتر از نخوندنه :)

برای آقایون خیلی مناسب نیس چون از کار عقب می افتن
ولی برا خانوما که الزام کار و سربازی ندارن بد نیس

ان شاالله که پست دکترا :))) 
پاسخ:
گذشت اون دوره آقایون خانوما برادر من
یه فرصتهایی شغلی محدودیتهای سنی و مدرکی داره که جنسیت حالیش نیست
مگه بند پ
که به حمدالله نداریم



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی