Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

75

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

یک موردی امد به صحبت

وسط  حرفاش گفت بلی ما موردی 38ساله داریم که میخوایم زنش بدیم

اگه موردی مناسب داری به معرفی

گفتم یه مورد هست بعض خودم نباشه خانوووون فک کنم 30-31سالش باشه...

:

31ساااااااااااال نه بابا بزار برات بگم چجوری باید باشه:

متولد 70به بعد

0----0

قد بلند

:/

بلوند

0_____0

لاغر


یعنی تا یک ساعت تو افق بودم

حالا خود شادوماد سبزه نسبتا شکم داره قد 175 نهایت

مغازه لوازم تحریر داره


هنگ بودم

اون خانم که تو ذهن من بود هم 8سااااااااااال اختلاف سنی دارن 

حالا دنبال 70میگردی؟؟؟؟؟


70 ترگل ورگله بلونده لاغره بلند

خر مخشو گاز گرفته بیاد بشه زن این اخه

:/


اونوقت میگن چرا سن ازدواج بالا رفته


موارد زیادی شنیدم که پسر تاکید داشته به قد بلند و بلوند بودن و سفید بودن خانم


اخه مغزهای متفکر

امیدهای امام

ما ایران زندگی میکنیم

مگه کلا چند درصد از ادمهای اینجا بلوند هستن که شما دنبال دختر اون درصد میگردید

ایران معروفه به چشم وابرو قهوه ای شما بلوند میخوای برو المان!



البته این توهم سقف مملکت برام کوتاه من دارم حروم میشم باید برم رو همه پسرا نداشته باشن 80%دارن!

فرار مغزها میخوان برن اونور تو پیتزا فروشی کار کنن یه بلوندم بگیرن

:))))


آقایون داداشا گلم

شما دنبال 70 بلند سفید بلوند باشید

خانوما ابجی ها

شماهام دنبال شغل دایم دولتی حقوق بالای 2-3تومن ماشین وخونه مادر مرده بگردید

ایشالا به نتیجه برسید


اصلا بهتر 

بزار منقرض بشیم از نو یه نسل جدید بیاد

والا با این نوناشون!


زندگی در این جک ها زیباست

و خداوندهم حتی لبخند میزند!


شادزی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
$Venu

نظرات  (۶)

همه دنبال بهترین ها هستن، بدون توجه به این که مگه خودشون چی هستن :/
پاسخ:
احسنت بر این رییییز نگری
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ گمـــــــشده :)

من این پستو خوندم. اومدم جواب نظرمو بخونم دیدم کلا نظری نداشتم

:/

پاسخ:
بی نظری شما 
کماله نظرتونو میرسونه گل من
^___^
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۷ کبوتر خاتون
من مورد اکازیونیما 
معرفی کن😂😂😂
پاسخ:
موارد اکازیون به 20هم نمیرسن
یه کف دست هم مخ تو سر خودشونو خانوادشون هست که ندنشون به یکی با بیشتر از 10سال اختلاف سنی
گل من
شما کشکتو بساب گل من!
چقده خرن اینا... یعنی واقعاً حوصله رفتارهای یکی که 14 -13 سال از خودشون کوچیکتره رو دارن؟
بهش بگین بشینه میاد همچین زنی اون دنیا به ملاقاتش:)))
پاسخ:
اینا دنبال مانکنن
مدل
عین فیلم خارجیا
فک کردن یارو ماشینه
اسملن دیگه
یه بار که زندگی رو ببازن میفهمن
احتمالا تو 60-70سالگی!
حالا جدای از شوخی ها
حالم بهم می خوره از اینطور افاده ها و از همه بدتر اونایی که اینطور واسطه میشن!!!!!!!
عقل تو کله این بشر نیست عایا؟؟؟؟
پاسخ:
همینو بگو
اون یارو خر
توکه خودت زنی چرا؟!؟؟!؟!؟!
خلایق هرچه لایق
اینام یکی عین خودشون گیرشون میاد
سلام
الان همینه دیگه
بعد متاسفانه همین عزیزای ده هفتادی هم قبول میکنن این پیشنهادات رو
چندین مورد اطراف خودم هست آا متولد 60 یا 61 خانومه 73 یا 71:)
پاسخ:
خوشبخت بشن انشالا
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی