Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

67

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ق.ظ

اهم اهم

همسادها کسی یه کف دست نت داره به من قرض بده؟!

در حد یه لیوانم بشه بسها

همین که حداقل ایمیل مرکز باز بشه

یه صفحه سرچ میزنم بعد 10 دقیقه علایم حیاتیش رویت بشه

کافیه


یعنی جارو کردم

:)

این عقده ایا تا به ما رسیدن گفتن اگه از این قد بیشتر دان کنید سرعتتون داغان میشه

کیصابطای حسود

:/


:دی


میگم عکسه دخمله پست قبل چی خوررررردنیه

:*

زندگی زیباست 

و خداوند به ما لبخند میزند


شادزی

نظرات  (۶)

۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۶ بابا لنگ دراز
شوما یه دیگ بیارید واستون بریزم.کف دست ک جواب نمیده
پاسخ:
من قانع ام قااااااااااانع
دیگ ندارم
مشما دسته دار جواب میده؟!؟؟!
کیصافتای حسود رو خوب اومدی
پاسخ:
والا
بده من نمیزارم به نت مملکت خمس بیوفته
^----^
حالا بیاو خوبی کن
اصلا سقف این مملکت واس من کوتاس!
:))))
این حالتو درک میکنم
البته روز بعدش نت رسید آن هم نت دزدی از عمه جان:)))

الان که ترک کرده ایم:-D 
پاسخ:
نه
من نتم تموم میشه باید تا ماه بعد بصبرم در خماری
0___0
تا زمانیکه صفحه نته باز میشه وقت میشه یه چرتی هم زد:|
پاسخ:
دریغ از دوزار شعور
خو شاید یکی کار واجب داره یه دقه ادم باش!
چه حال نزاری است خماری=))))
کیصابط=)))))
یه کف دست:)))))
دختره دستاش به نظر کثیف میاد!! اون توت فرنگیه خوردنی تره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی