Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

64

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۴ ب.ظ

دارم رزومه ایمیل میکنم

امروز صبح که میومدم با یکی از همکارا صحبت میکردم

گفت موقعیت رو از دست نده

بسپار

ولی تا کاری پیدا نشده اینجارو ول نکن

بهشون فرصت بده شاید شرایط اونجوری که میخوای شد

سریع تصمیم نگیر

...


تو این سالها اینقدر رفتم مصاحبه که متخصص شدم

نقشه تهران رو به لطف همین مصاحبه ها حفظ شدم

مخصوصا مسیرا و اینکه با چیو چجوری برسم


یعنی بازم داره شروع میشه؟

بازم باید شروع کنم


حقیقتش یکم از مصاحبه ... ترس نه ولی شرطی منفی شدم

وقتی یادم میوفته چققققدر و چه جاهایی رفتم


نمیدونم

انشالا هرچی که خیره به دلم بیوفته


برام دعا کنید


شادزی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
$Venu

نظرات  (۵)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۷ مردی بنام شقایق ...
حتمن دکترا هم دارین^_^

یاد یه خاطره ای افتادم
با یکی از رفقا که دکترا داشت رفته بودیم یه جا مصاحبه
تو صف یه بنده خدایی داشت صحبت میکرد و یه درصد هم احتمال نمیداد ما که شنونده بودیم یکیمون دکترا داشته باشه

یهو وسط حرفاش گفت والا... با این مدرک دادنشون!
تو سر سگ میزنی دکترا داره!!!!!
تازه اونم مهندسی!!!!!!!!!!!!!!!

ینی رفیقمون بنده خدا خونش تبخیر شد رفت هوا! به علت کمبود خون از دنیا رف!

+
خدا بزرگه

پاسخ:
خیییییییییییلی باحال بود
ترکوند یعنیاااا
عخی بیچاره
باز خداروشکر ما همون کارشناسی رو داریم 
یکی اینجوری بگه در حد کارشناسی میسوزیم
:)))
ان شا الله خیره
پاسخ:
امیدوارم
نگران نباش
ایشالا خوب پیش میره
پاسخ:
پووووف
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۱ گمـــــــشده :)
اخخخخخخ..مصاحبه...خیلی از مصاحبه بدم میاد
پاسخ:
منم
ان شالله که درست میشه:-) 
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی