Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

61

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶ ق.ظ

این چه مرضیه مردم گرفتن

تو مترو و ماشین

میچسبن بیخ گوش ادم

صدای هنسفری تا تهههههههههههههه زیاد

اهنگام که چرتو پرت

اصلا بهترین اهنگم باشه وقتی با صدای وز وز پخش بشه ادمو کلافه میکنه

:/

اول صبحه اول هفته ادمو چیزی میکنن والا!


یه هفتست مثل آدم

فیکس راس ساعت میام

که مبادا دکتر جان باشن و من دقه ای دیر کرده باشم

(دکی=رییس جان)

میخوام درباره شرایطم تو سال جدید باهاش بحرفم

یکم جامو محکم تر کنم

قبل عید که اصلا وقت نشد

الانم گذاشتم حقوق اول رو بده ببینم اول سالی چقدر اضافه کرده

بعد شروع کنم به صحبت تغیرات

پلیز دعا

البته همه این سالها هر جایی که مشغول شدم از قبلی بهتر بوده

ولی خو

اگه اینجا برام خیره

ایشالا زودی تکلیفم مشخص بشه و موندگار بشم

اگه جای دیگه بهتره

زودتر خدا دکم کمه

خیر باشه ایشالا


او هفته خوبی داشته باشید

:)


شادزی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۸
$Venu

نظرات  (۶)

ایشالا هر چی به نفعته برات پیش بیاد
پاسخ:
امیدوارم
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ گمـــــــشده :)
ان شاالله هر چی خیره..

پاسخ:
فعلا منتظره حکمتشیم
ان شاءالله
پاسخ:
مرسی
دوس دارم شاغل شم منم زودی!
پاسخ:
امیدوارم مادر بشی زودی!
شاغل شدن بغیر زمخت مردونه شدن چیز دیگه نداره
چشمت به اون 2زار حقوقتم نباشه
چیزی ازش نمیمونه
هرچی دنیات بزرگتر باشه
زندگیت سختر میشه

هرچی صلاحته
خدابهترینارو برات بخواد
سلام...مگه دیگه دانشگاه نیستید؟
پاسخ:
سلام
هستم
اینجا فقط اسم در کرده
مگرنه هیچ فرقی نداره
انشالله که هرچی خیره اتفاق بیوفته :)
پاسخ:
انشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی