Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

59

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

دیروز عصری که رسیدم خونه

با یه خبر ناگوار رو برو شدم


هنگ کردم

واقعا باورم نمیشد

اخه یهوووویی؟؟؟

ازاده دوسته دوره راهنمایی من بود

خیلی چیزارو باهم تجربه کردیم

رسما باهم بزرگ شدیم

سر داستان ازدواجش یکم ازش دلخور شدم

با وجود ارتباط خیلی نزدیک نزدیک بله برون من متوجه شدم که اصلا کیسی هم وجود داره

خیلی ناراحت شدم

درست همون زمانی بود که یه چند نفری رو تو لیست کات گذاشته بودم

ازاده هم کات کردم

ولی سماجت کرد

هی اومد

هی زنگ

هی پیام

هی مهربونی

هی دوست

دیدم نه

اینو نمیشه کات کرد

باز شدیم جونی


و حالا یهویی داره دور میشه

البته به دل خوش بسلامتی برن و خوش باشن

اینم یه تجربه خوبی میشه برای زندگی

دنیای مجازی و اینترنتو  تلفن هم که هست

ولی خو دلتنگش میشم

:(

همین اسکرین رو گذاشتم تو اینستا

خیلی دلم گرفته بود

قسمت مزخرف ماجرا کامنتهای مسخره ی ادمهای مسخره اطرافم بود

"اثاث"

همه کلید کردن به غلط املایی این کلمه

و انگار من کپشن زدم

2*2

سریع کامنت زدن

4!!!


من دلتنگه دوستم که داره دور میشه

بعضیا مثلا خواستن سوادشونو تیزیشونو به رخ بکشن

واااااقعا ناراحت شدم

مخصوصا از کسایی که اصلا توقع نداشتم


یه وقتایی اون عکس

اون کپشن

خیلی مهمتر از غلط املایی و مسایل حاشیه ای میشه

لطفا درک کنید

تا اخر شب عصبی بودم

:/


دوستم داره میره

و حتی شاید نتونم قبل رفتن ببینمش

:(((


برای همدیگه جوری رفاقت کنیم که اگه دور شدیم ناراحت بشن از نبودمون

نه مثل "میم" که رسما شد تف سربالا تو خونه و با وایتکس از زندگیم پاکش میکنم!


شادزی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
$Venu

نظرات  (۵)

مگه تو ازدواج کردی؟؟!!!!
متوجه نشدم دلخوریت از دوستت بخاطر چی بود o_0
منم تجربه دارم درکت میکنم :(
پاسخ:
نه باو چرا برا دختر مردم جرف در میاری
ای ام ا سینگله تمااام!

از دوستم دلخور نشدم که
اون بیچاره هم پا بنده شوهرش
از کامنت مسخره بچها زیره پست ناراحت شدم
همه به کم اهمیت ترین موضوع دقت کردن
منم که دیدم همه گذاشتن اثاث گذاشتم اثاث وگرنه اصن اثاث چی بود این وسط :(
پاسخ:
باز جای شکرش باقیه بقیه چیز دیگه ننوشتن!!!
وای دوری از دوشت چندینو چند ساله خیلی ناراحت کننده س تجربه کردمش
پاسخ:
خییییییییییلی
:(
زنده باد مخالف من
پاسخ:
:/
اساس یا اثاث مسئله این است....البته اگه اینجا هم بلاکم نمی کنید.
پاسخ:
من هنوز از کامنت شما ناراحتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی