Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

54

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ق.ظ

اهم اهم

توجه شمارا به قالب جدید جلب مینمویم

دیگه نمیگم اندازه هدر رو چطور تنظیم کردم

ملانصرالدین باید بیاد پیش من درس پس بده


جا داره از فرصت استفاده کنم 

و از همین تریبون از دوستانی که در این امر خطیر من را یاری نمودن

بسی بسیووور تشکر کنم

با تشکر فراوان از:

zizigolu

مستر نیما

برنامه محترمه Paint

برنامه محترمه Powerpoint

و الباقی بازماندگان آن مرحوم!


تا چش فتوشاپ درآد

آیکون دربون درازیو بچه زرنگیو این صوبتا!


البته رنگ نوشتها یه جوریه

اون نیم خط زیر اسم اون بالا که اصلا معلوم نیس تو عکس

رنگ نوشتهای این ستون کنارم دوست ندارم

باید باز وقت بزارم


بلد بودید بگید دقیقن تو کدوم ردیف کد باید هنرنمایی کنم خیلی از ساعت کاریم برا قالب وبلاگ وقت نزارم

:دی


زندگی زیباست

و خداوند در هدر وب قبل به ما لبخند میزند



یکم تیرست قالب چشو اذیت میکنه نه

به اون رنگ روشن عادت کرده بودما


امان از عادات


شادزی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
$Venu

نظرات  (۷)

منظورم مگه نگفتید بود :||
پاسخ:
سلام
اون فلش کوچیک کنار تاریخ رو بزنید
قرمزه
ادامه مطالب باز میشه
هم فایل کد قالب وبلاگ فعلی خودم هست برای دانلود
و هم ردیف تغیر کدها توضیح داده شده
شما که هیچ آدرسی برای دریافت جوابتون هم قرار ندادید!
سلام..

مگه گفتید که اینجا توضیح دادین چجوری تغییرات رو اعمال کردین؟؟؟؟!

پس کو؟ :/
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۸ گمـــــــشده :)
چشم فتوشاچ در نمیاد.خخخخخ..چون حجم فایلی که با پینت اصلاح می کنی خیلی بیشتر از حجمی فایلیه که با فتوشاپ اصلاح می کنی. در واقع با فتوشاپ حجم عکس تقریبا تغییر نمی کنه. یعنی چیزیه که من فهمیدم.
قالب نو مبارک. ولی قبلی آرامشش بیشتر بودا..^___^
قبول باشه عزیز.

قالب هم مبارکه ولی رنگش بده با عرض معذرت... حداقل رنگ نوشته ها رو از طوسی و آبی تبدیل کن به سفید که قابل خوندن باشه. شماره عینکمون می ره بالا!
پاسخ:
میخوام
نمیشه
یعنی نمیدونم چطوری
کدوم عددو عوض کنم رنگ این عوض بشه

۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۱ محسن رحمانی
قالب جدید مبارک.
پاسخ:
قربانت
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۰ محسن رحمانی
O_o
قالب نو مبارک .
من چشمام کور میشه تا بتونم بخونم :/
پاسخ:
فونتو بزرگ کردم
ولی هنوز عدد رنگه پست رو پیدا نکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی