Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

45

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

دیشب انیمیشنInside Out دیدم

عالی

عالی تر از عالی

و جالب که تو بچگی همیشه درباره کنترل ذهنم همینجوری فکر میکردم

خیلی خلاقانه


و دیشب در خستگی زیاد خوابیدم

و خواب مزخرف و چرتو پرت

و 20 دقیقه تمام طول کشید تا از جام پا بشم

صبحم با خودم دعوا میکردم که چرا دیروز که همکار بیشعور در جواب اعتراضت که هرچی برمیداری بزار سرجاش و این وظیفه خودته یه تیکه تپل انداخت و در رفت هیچی بهش نگفتی!

یعنی داغونااا

همینجوری تو ذهنم داشتم باهاش دعوا میکردم

انگیری مغزم فعاله شدید

کلا دیشب خوب نبودم

و نمیدونستم برای چی

برای چی حس خود سرزنشی دارم

برای چی از دست خودم ناراحتمو حس میکنم کار بدی کرده

یعنی بخاطره اون کیفیه که با دوست جان خریدم و الان موندم چرا خریدم؟

همکار بیشعور؟

تز های پشت سر هم مادرو خود رای بودنشو نمیتونم هضم کنم؟

خواهره..بیییب... که گوشی منو از شارژ کند که گوشی خودش شارژ بشه؟


هر چقدر فکر میکنم موضوع زیاده

ریزو درشت

ولی نه به این حد 

نه اینقدر مهم


وا قعا حس میکنم خودم غریبه شدم



زندگی در غریبگی با خودم نمیدونم زیباست

و خداوند هم که همچنان در حال لبخند به این بنده اسکلش

والا!


شادزی خلاصه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
$Venu

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۸ محسن رحمانی

رمز به ما تعلق میگیره؟

دعوا چرا آخه؟

پاسخ:
نچ
پست دخترونست
برو دنبال پست پسرونه!
:دی
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۹ محسن رحمانی

گاهی وقتها سکوت خیلی بهتره گاهی وقتها هم باید جواب این افراد رو داد .

اما به نظر من همین سکوت از هر پاسخی سوزنده تر هست .

پاسخ:
اینقدر بزدلانه درو بستو بعد گفت
پس ارزش جواب نداره
ولی اگه تکرار بشه...
خونش پای خودش!
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی