Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

42

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

همچنان زنده ام

با کلییییی گند در اجرای تشریفاته آخرین دوره سال

و کلی نگاههای سنگینو اینا

ولی خو

احتمالا یه خبرهای خوبی در راه است

اگر تا امروز فردا مشخص شد

انشالا شنبه مفصل میتعریفم

نشد هم 

که باز میتعریفم چی بود که نشد

باهم بسوزیم بهتر است نه؟؟!


مثله 10هزاااااااااااار تومنی که جای 1500 تومن کرایه ماشین دادم

چون مردک در اووووووووج دیر شدگی من خوش خوشا با لبخند گفت خورد ندارم برو ببین اون مغازه داره

و من به اندازه 15هزار تومن درب ماشینش را کوفیییییییییدم

ولی باز جای اون 8500 میسوزد

لامصب پول

به جانم بسته!



زندگی در بی برنامگی های 2دوره گنده همزمان هم حتی زیباست

و خداوند به ما لبخند میزند


تحت هیچ شرایطی دروغ نگوییید

هیچ چیز ارزش دروغ را ندارد

حداقل تا امروز هیچ چیزی نبوده که برای من ارزش داشته باشد

شما نیز


شادزی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
$Venu

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۷ گمـــــــشده :)
خب خبلی تا شنبه نمانده دیگه..منتظریم..:))
پاسخ:
این همکارا خلوت کنن
چشم
مفصلا عرض میکنم !
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۱ مهدی ابوفاطمه
لایک
پاسخ:
قربانت!
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۶ اَسی بولیده
وای که اون کرایه داغ دلم و تازه کرد :(((
پاسخ:
ِیعنی من تا یک سال دیگه صدقه نمیدم
مننننننننن
منیییییییییییییییییی که میمیرم هرجا باید با اتوبوس برم
وااااااااااااای مایگاددددد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی