Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

41

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

عایا شوما به لفظ اعتقاد دارید؟

یه همکار دارم لفظ بیاد ترکونده

(توضیحات: من اینجا دورهای اموزشی برگزار میکنم، تحصیلات تکمیلی ، بازار کار، یاحتی دانشجوها..همه مخاطب میتونن باشن)

این همکار جان ما هر دوره ای رو که بخواد برگزار گنه کلی قرو فر میاد

دوره هایی که باید بره جنوب یا داخل ارگانی رو با سر میره ها

ولی دوره های من

قبلی که اینقدر لفظ بود به حد نصاب نرسید برگزار نشد

این دوره فردا اینقدر پرمخاطبه که من خرداد ماه با 27 نفر برگزار کردم

ولی الان

ثبت نام به 17 رسید

لفظ اومد

زیاده، ثبت نام نکنید دیگهه، باشه پس 10نفرشون با من بقیشونو خانم چیز جان تدریس مکنن، این همه قراره کجا بیان،مگه چه خبره...

رسید به 11 نفر

یعنی سکته داد منو

الان باز بااااااااااااااااااا هزاری ج...ر خودرن باز رسید به 17


من نزنم ده کنم این زبون نفهم رو


باید تست کنم دعای خیرشم اینجوری میگیره 

یا کلا عامل مخربه!

#آی_ام_ا_ویری_ویری_عصبانی

#آی_ام_ا_زامبی


شادزی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
$Venu

نظرات  (۱)

:)))حرص نخور مغی جان:))


پاسخ:
مغی و کوفت !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی