Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

24

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

کسی داره یه 500 دستی به من بده تا سر ماه!؟؟!؟!؟!

:((((((

.

بسلامتی باباجون از بیمارستان مرخص شدن

منو باباجون بسیوووووور رابطه دلی داریم

درحدی که گاهی دوست جان حسودی میکنه

خدابیامرز مادرش هم چند هفته نمیرفتم دم خونشون پیگیر حالم میشد

کلا خانواده با محبتی هستن

و ارتباط زیادو عمیقی

از اون کردای با معرفتتت!


و دیشب رفتیم زیارت روی ماهشون

شاید باورتون نشه

ولی بعد 15سال رفاقت تنگااااااتنگ دیشب برای بار اول پدر اینجانب به خانواده دوست جان رخ نشون دادن

0_____o

رسما باس پاگشا میکردن یعنیا

.

بسلامتی عقد افتاد هفته دیگه

من چی بپوشم

من چی کادو بدم

می چیکاره بیدم؟!؟!؟

رئیس جان هم انگار فهمید من التماس دعا دارم

کلا گذاشت از مملکت رفت!

هیچی دیگه 

ما ماندیمو جیب خالی

موجودی 23هزاااااااااااااار تومن

و کلی خرج و برج

.

.

بنظرتون هدیه به دوست جان کارت هدیه بدم

یا سعی کنم یه تیکه طلای یکی دو گرمی بردارم؟

کدومش بییتره؟

حالا چه عقد بدم چه برنامه بزارم برا عروسی بدم

بنظرید پیلیز


زندگی در برنامه ریزی لی لی لی ها زیباست

و خداوند به ما لبخند میزند


شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
$Venu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی