Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

22

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

تا حالا شده قدم های بلند برداری

راه بری ولی فکر کنی که داری درجا میزنی؟

سعی کنی قدمهای بلند و سریع داشته باشی

ولی سرعت خییییییییلی پایینی داشته باشی؟


چند روزیه اینجوریم

با قدمهای بلند راه میرم

تقریبا سریع

که مثلا بشه پیاده روی روزانه

مثل همیشه

ولی این چند روز

احساس میکنم سرعتم مورچست

هرچی میرم

انگار نمیرم

انگار درجام

اصلا جلو نمیرم

یعنی چی؟

جلل الخالق!


زندگی در قدمهای بلند زیباتر است

و خداوند به مالبخند میزند


شادزی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
$Venu

نظرات  (۲)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۵ محسن رحمانی

من نگفتم که مریضی هست . گفتم شما به خودتون تلقین میدید که راه رفتنتون  از اونی

که انتظار دارید  . مریضی هم که گفتم به عنوان مثال گفتم .

۰۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۹ محسن رحمانی

این تلقینی هست که به خودتون میدید در واقع اینطور نیست .

گاهی وقتها ادم به خودش یه تلقین هایی میده که باعث میشه کنه فکر کنه  بیمار هست

مثلا یه دوستی یه بیماری واگیر دار مثلا سرما خوردگی داره ومیری به عیادتش

وقت برگشتن (مثلا خیلی بهش نزدیک بودی هنگامی که رفتی عیادتش) مدام به خودت

تلقین میدی که به تو هم سرایت کرده کاش نزدیک بهش نمیشدی همین تلقین باعث

میشه که شما بروز سرما خوردگی در ادم میشه .

پاسخ:
به خودم تلقین بدم؟؟
تلقین که ؟
فکر کنم اصلا متوجه منظورم نشدید
یه جورایی گفتم سرعت راه رفتنم از چیزی که انتظار دارم کمتره
اینکه مریضی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی