Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

13

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

از مسافرت و خرید که دیگه هیچی

فقط کافیه که لحجه خورت داغون باشه و فارسی صبحت کنی

به محض اینکه شک کنن تهرانی

3لا4لا رفته تو پاچت

تو چت هم که دیدی

اینقدر همه میگن بچه تهرانن

و اینو با آبو تاب تعریف میکنن و روش اصرار دارن

که شخصا شک میکنم

نکه اینجا تهران نیستو من تو توهمم!

تیکهای درشتی که تو مجاز بار آدم میشه

بچه تهرونی

شهری

زرنگ

پایتختی

مثلا خواستی بگی...

یعنی چی؟؟

روی صحبتم به همست

حتی کرجیا

یه جوری با تهرانیا برخورد نکنید که خودشونم توهم بزنن خبریه

دانشگاه اطراف تهران بودم

کم پیش میومد با سرویس برم بیام

و بیشتر دوستام که هنوزم باهاشون درارتباطم بومی بودن

یه بار که با بچها رفتیم تا دم خیابون اصلی و من خواستم خدافظی کنم برم اونطرف

همه هنگ کردن

باورشون نمیشد من میرم تهران

(توابع تهران که میگم فاصلش با خود میدون انقلاب شاید نهایت 1ساعت هم نشها ولی یه جوریه میگفتن تهران فک میکردم بندر عباسم!)
آخه اصلا بهت نمیاد بچه تهران باشی!!
کوووفت

بچه تهران شاخو دم داره یا من

اونروز تا خونه هنگ این برخورد بودم

اونم از کسایی که توی دان خیلی به شعورو درکشون ایمان داشتم

ولی این فضای مزخرف

سرکلاس هییییی تاکید میکرد: استاد با اجازتون ما هفته دیگه نمیاییم باید بریم تههههران دکتر پوست!
استاد هم که بنده خدا از بااااالای تهران هنگ کرده بود از این تلفظ

شماها

همتون

خودتون تهرانیارو شاخ میکنید

بعد میگید چرا قیافه میگیرن

بعد شاکی میشید

درسته فرهنگ تهران فرق داره

ولی فرهنگ همه جام فرق داره

تازه تهران که شیر تو شیر تره

تو مترو ملت با انواع و اقسام لحجها صحبت میکنن اصلا حالیتم نمیشه واس کجان

اینجا از تعدد فرهنگ شهر بی فرهنگ شده

بس کنید لطفا

به دوستای مجازیتون رحم کنید

تو دنیای مجازی که ما اندرخم مارک لباسو رنگ مو مدل ماشینو این چرندیات نیستیم

فقط تایپ میکنیم و میخونیم و همو تجسم میکنیم

پس چه اهمیتی داره اسم جایی که هستیم کجاست



از یه نوشته خطاب به خودم دلگیر شدم که اینجوری دست به نق کرد منو

ولی این سوالا از خروج عوارضی تهرانی برای من شروع شده

حتی در مجاز



یه بار با یه دوستی سوار ماشین بودیم از جمکران به 72تن

گرم صحبت و بی مسافر

راننده یهو اومد گفت یکیتون بیاد جلو بشینه این دونفر سوار بشن بریم

ما تعجب

یه زنو شوهر تیاشن فیشانی بودن

گفتم خو آقای یکیشون بشینه جلو بریم

گفت مه آخه اینا با همم

گفتم ما هم باهمیم

آخه اینا میخوان با هم بشینن

گفتم خو ما ه میخواییم با هم بشینیم!!!!!!!

مسافر آقای مذکور دربست گرفتو رفت

ما هم از بی مسافری پیاده شدیم از مسیر دیگه بریمو کلی نق راننده رم شنیدیم

که چی

اینا تیشانه تهرانی بودن!!!!!!!!1

من به هیچ کس اجازه توهین و اعتراض به تیشانای تهرانی رو نمیدم

چون خودتون شاخ کردید

حالا بشکنید



زیاد شد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
$Venu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی