Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

010

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

همه دنیا میدونن

اینجانب چقدر روی لالاش حساسه

در حد هاپو

.

وقت نماز ناهار من 1 تا 2 هست

ناهار که هیچ

میریم چرت میزنیم

امروز صبح با کلی وعده وعید خودمو از بالش کندم

ظهری تا چشمام گرم شد خواهر گرام زنگید

ماشا ولکنم نبود

5دقیقه نشد پدر

بعد پیامک تماس بیپاسخی هر دو

هیچی دیگه

خواب شهید شد رفت

.

.


آی ام ا هاپو

به چند پاچه داوطلب نیازمندیم


زندگی با خواب زیباتر است

لابد خدا هم لبخند میزند

.

.

#اینجا_هوا_بارون

#تف_به_اونی_که_بارون_امسالو_با_بیخیالیش_زهرم_کرد


شادزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
$Venu

نظرات  (۴)

من اومدم خونه!
اینجا ابریه و میخواد بباره !! 

اگه بدونی تو خابگاه چ خبره سر خا ب !! من خودم حساس نیستم اما انقد بیشعور زیاده که هیچ ! ادمیم حساس نباشه میشه
پاسخ:
دیدی
بخوایم بلاخره این بیشعوری اپیدمیه
مغی بی اعصابه الان:-D 
منم ممکنه از گشنگی بمیرمااا ولی از کم خوابی نچ
اگه یک دقیقه خوابم کمتر بشه تا اخر شبش پرو پاچه میگیرم اونم ناجووور:-D 
پاسخ:
من بد از خواب بیدار بشم خوده خوده شخصه هاپوام تا لالای بعد
ولی خداروشکر چند صباحی که خواب خرگوشی شدم 
زود خستگیم میره
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۴ گمـــــــشده :)
:)))))))))
خیلی خندیدم مغنا....
خوابت مانا...
پاسخ:
0_______o
خواب منو بیییییییییب
تو میخندی؟؟
خبیث
وبلاگت عالیه
پاسخ:
ساعت مچی پسرانه 0________o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی