Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

09

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

یهو

هویجوری دلم برا دوستای مجازی و اون شلوغ بازیای قبل تنگید

دلو زدم به دریا که برم یه جا کمپلت آدرساشونو بجویم

و در کمال ناباوری علایم حیاتی رویت شد که یکم بهمم ریخت

خیلی بهترم

خیلی بی تفاوت ترم

ولی هنوزم از این نوع غافلگیریا یکم بهم میریزم

یه کوچول

در کل

یه وقتایی آدم باید دوستاشو بزاره تو چمدونو با خودش ببره

:)


#دنیال_کننده_پنهان_خر_است

#اسم_ببرم_بری_تو_دیوار؟



زندگی با دوستان زیباست 

و خداوند به همه لبخند میزند


واقعا دلم میخواد شلوغ کنم

هویجوری



شادزیو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
$Venu

نظرات  (۵)

عههه تو پنهانی؟؟:|:|
اممم فک کنم باید یه تجدید نظری بکنم درباره دنبال کننده های پنهانم:))))

پاسخ:
هوچ کاری نمیشه کرد
یه چی تو مایهای خوانندگان خاموش قبله دیگه
ولشون کن باو

حالا ببین ما از ذلتنگ این مدت چی میکشیدیم
پاسخ:
عخیییییی
بغل بغل 
ماچ موچ
المی بیا خفه ام کن اگه میتونی:)))
پاسخ:
بچه رو چه بزن یچه بترسونی
بی برو بچه پرو :دی
اه دنبال کننده پنهان هم من 12 تا دارم ینی میخوام خفه شون کنم>.<
شلوغ کردن دووووس:دی
بگی برو سر درست دیگه هیچی دیگه مغییی:|:دی
پاسخ:
به به سلام بر امید آینده کشور
نه خیلی برام مهم نیست
یکیشو که میدونم کیه و به وقتش میخوره تو دیوار
وقتی من با کسی کات میکنم و دیگه نمیخونمش اونم حق نداره چراق خاموش ففضولی کنه
بقیم بزار خوش باشن

درس چیه باووو
باس مخت یکم هوا بخوره دیگه
راحت باش
به وبگردی بپردازو لذت ببر
خودد خری! والاااا 
پاسخ:
کمال همنشینه دیگه چه کنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی