Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

08

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

داستانای قرآنی نه اونجوری که برامون تعریف کردن وحتی توی فیلمای ساخته شده میبینیم

با جزییات

خیییییییییییییییییییلی جالبه

خلاصه خفه کردم خودمو

پارسال با ختم جز یکی از دوستان شروع کردم

هفته ای حداقل یه جز رو میخوندم

با اینکه عربیم داغانه

ولی به نظرم بعضیا آیها خوشمزه میومد

میرفتم معنیشو میخوندم

خیییییییلی میچسبید

بعد عید که ختم قرآنم تموم شد

شروع کردم به ختم معنی آیها

به نظرم این از قبلی بهتره

حداقل میفهمم چی دارم میگم

صبحا چون اولین نفر بیدار میشم

و یه جورایی تا دفتر تنهام 

خیلی حس خوبی نیست

یه وقتایی به گربه محل سلام صبح بخیر میگیم :)

تنهایی میبینی چه به روز آدم میاره

باید یه جوری روزو شروع کرد دیگه

تفففففف به ریا

برنامه ذکر دل اندرویید هم نصب کردم

ذکر هر روز رو رو صفحه اصلی نشون میده

از سوار شدن اتوبوس تا میدون حساب کردم 100 تا میشه گفت

بعدشم یه چندتا ذکر دیگه

تو مترو هم که میشینم گوشی به دستو قرآن و یا معنیش

یه وقتایی اینقدر برام جالبه معنی و داستان گه میخوام هیجان زده برای بغل دستیم شروع کنم به تعرییف

:)))))


خلاصه که بنصبید

جالب بید خففففففففففن



زندگی با دستای گرم خدا زیباست

و خداوند هم به ما لبخند میزند



شادزیو


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
$Venu

نظرات  (۶)

نه عالیه
گفتم که عالیه
عالی و گوگولی حتی

پاسخ:
یس افکورس هانی!!
فک کن تو مترو واسادی یکی میاد همین جوری داستان تعریف می کنه
:))))
ینی عالیه 
پاسخ:
بده دانستنی های جالبناکمو با ملت تقسیم کنم
حتما باس شادیامونو تقسیم کنیم
غمو قسمون با خودمون
دانستنتی هامون با خودمون
والا!
لینک این نرم افزارو که میگی بده... توی بازار نبود
توی گوگل هم سرچ کردم یه چیزایی اومد که فک نکنم اون باشه :|
پاسخ:
http://www.mobinmobile.com/fa
تو اینستا هم بالای چیجم لینک دان از بازارو گذاشتم
چه خووووب که باز مینویسی!!!
پاسخ:
من همیشه نوشتم
اینجا
اونجا
رو گاغذ
کلا مرض نوشتن درم نهادینه شده!!
چه عجب؟ ما شما رو زیارت کردیم تو نت!
پاسخ:
هستم
ولی خستم :دی
ووویییی مغناااا دلم تنگولیده بودددد
خوش آمده ای :))
شماهم مجبور به کوچ شدین؟؟:))

به قول فری
دست گل محمدی
به بلاگ خوش آمدی:دی
پاسخ:
مغناااا و مرضضضضضضضضض
تو یکی آدم نمیشی نه
منم تنگیده بودم
مجبور شدم یه فشار روحی تحمل کنم تا آدرس وب دوستان رو از یه جای بکنم
آره دیگه این شیرازو خره گاو بلاخره کیشت کردمارو

دیگه جمعتون جمع بودو
گلتون کم
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی