Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

دیوارو سقف خانه من همین هاست که مینویسم، همین طرز نوشتن، از راست به چپ . . .

Meghnatism

اینجا
یک دانه Meghnatism خسته از بلاگفا بعد از کوچ اجباری و البته تغییرات عمیق دست به کیبرد میشود
خسته است
اذیتش نکنید لطفا
مینویسد
گاهی دیرو گاهی ساعتی
گاهی مینیمالی و گاهی طوماری
برای حفظ ظاهر طومارها در"بقیش" چپانده میشود
روزگاری در آن جوانی با شور خود تمام مجاز را به آتش میکشید و قبیله ای از دوستان مجازی داشت
و امروز ساکت و آرام در گوشه ای نظاره گر
عمر سایت عمر فرزنده 7 ساله کوچانده شده ام هست
.
.
.

+ زندگی زیباست
و خداوند به ما لبخند میزند

بقیش دیگر تشریفات است
بیخی
.
.
.

برای شادی روحم
یک لبخند از عمق مهربانیتان نثار کنید!

:)

دیروز...
  • ۹۹/۰۲/۱۷
    116
  • ۹۸/۱۰/۱۰
    115
  • ۹۸/۰۴/۰۲
    114
  • ۹۷/۱۱/۲۷
    113
  • ۹۷/۱۰/۰۲
    112
  • ۹۷/۰۹/۱۱
    111
  • ۹۷/۰۸/۰۲
    110
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    109
  • ۹۷/۰۷/۰۷
    108
  • ۹۷/۰۷/۰۱
    107
چیا گفتن...

07

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

عکساشو که دیدم

مژهام ریخت

هنننگ کردم

مگه میشه

مگه داریم

چققققققققدر عوض شده بود

هیچ نشانی از آرمانها امام و هارتو پورتای اونموقعش نبود

البته خیلی خوب شده بودا بهش میومد

ولی خو با چیزی که اون موقع ادعا میکرد زمین تا آسمون عوضیده بود

همون موقع هم برام رنگ ویترین و ریا داشت که پسش زدم

ولی واقعا فکرشو نمیکردم تا این حد پتانسیل تغییر و انقلاب رو داشته باشه

کل دیالوگا و خطو نشوناش یادم اومد

چققدر تغییر

و به این فکر کردم که من واقعا همچین اعتماد به نفسی ندارم

اصلا نمیشه حدس زد که یه آدمی چه پتانسیلایی داره که بخواد روش تلاش کنه و به هدفش برسه

مگه میشه

اصلا بنظرم منطقی نیست

تمام مدت آشنایی نقشه تغییر طرف رو باید بکشی

اصلا میشه؟

اگه نشد چی؟

پس اصلا الان داری چیو انتخاب میکنی دقیقن؟

نمیتونم درک کنم

خیلیا رو دیدم و شنیدم که بعد ازدواج تغییرات اساسی داشتن

ولی اینکه من این تغییر رو اعمال کنم روی طرف مقابل

یکم هضمش سخته

البته شایدم اینم یه توانایی من باشه که هنوز بالقوه است منتظره شرایطه

نییدونم

مخم هنوز هنگه

.

.

خدا بخیر بگذرونه

.

زندگی زیباست در تغییرات

و خداوند لبخند میزند

.

.

شادزیو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
$Venu

نظرات  (۳)

سلام
خوش اومدی
همه کم کم کوچ کردند:)
پاسخ:
مجبوریم 
میفهمی
مجبوووووووووووووووور
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ مریم بانو
سلام
به نظرم آدم خیلی هنر کنه کلاه خودشو نگه داره
اصولا هم از دوران تجرد تا به حال به فکر کن فیکون کردن و تغییر دادن کسی نبودم
همین که آدم هرچند وقت یک کمی به خودش فکر کنه
 و کمی اخلاقای گند خودشو درست کنه
 کلی هنر کرده به نظر من. ما را با بقیه چکار؟
پاسخ:
 کمی اخلاقای گند خودشو درست کنه...
احسنت
به قول دوست تازه متاهل مامان شده ام:
دنبال کسی باش که بتونه تورو همینجوری که هستی با تمام اخلاقای گندت تحمل کنه!!!
سلام مغنا جونم
بگی مغنا و .... میزنم لهت می کنما :****


ورودت رو به بلاگ خوش امد عرض میکنم انشالله چرخش برات بچرخه

+ منم پتانسیل تغییر ندارم :-(
پاسخ:
خو کوفت میمیری درست صدا بزنی :/

سلام عجیجم
والا ما خیلی وقت بود ورودیده بودیم
یکم مخفیانه تر
ولی خو یهو دلم برا دوستام تنگید
یه فشار روحی تحمل کردم تا آدرستونو پیدا کردم

تغییر سخته
هرچند ما هر روز تغییر میکنیم 
و شاید تغییر هم میدیم
ولی وقتی هدفمند میشه
آدم میترسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی